Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
blijkt wel dat de panamera veel groter is.... :whistle:
924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!
waar hebben ze die lijn van de ruiten toch vandaan:whistle:
blijven allebei toch prachtige auto's....
Ja, maar die lijnen van de 924 zijn weer gebaseerd op die van de 356.
Trouwens maar goed dat ik geen Panamera heb. Past volgens mij niet eens in m'n garage en op straat parkeren vind ik dan ook weer een beetje zonde.... Nee, we houden 't maar bij 'n 924!;-)
Ik kwam gister ook nog een donkerblauwe 996 tegen op de A27 THV de Bilt tijdens mijn eerste rijles op de bus........ Ik heb je niet gezien Tycho, ik heb nog wel opgelet (ik kom regelmatig langs inovam ik weet niet of dat bij je in de buurt is?)
Porsche isn't just a car, but a way of life! 1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition! Lees hier de regels van 924forum.nl
Comment