Gespot!!!
Collapse
X
-
Re: Gespot!!!
Deze stond naast me op de HTS autotechniek in Arnhem vandaag, sbz van hier? Zag er zeer strak uit
051120141399.jpgPorsche 924 2.0 N/A 1981 - lowered 25mm - Bilstein B6 Shocks - 26,8 & 18mm 944 turbo anti-roll bars - 944 5 lug vented disc brakes.Comment
-
Vorige week woensdag een grijze belgische 924 in Antwerpen. Op 1 of andere brede laan. Hij reed even met me mee om daarna af te slaan (ik was undercover in een witte Auris).Last edited by gerben1986; 06-11-14, 10:18.Comment
-
Vandaag ook een productive dag wa!!!!
in Amsterdam op het industrie terijn richting de arena ( vandermadeweg ) een mooie grijze 924 in Diemen op de verrijnstuardweg een rode 944s en op de terugweg naar huis op de A-C degraafweg een 944 cabriosigpic
porsche 924 martini 1977
porsche 924 50 Jahre edition 1982
BMW X3 3.0 high exclusieveComment
-
Comment
-
Tot nu toe alleen nog maar twee 944'en gezien! Een blauwe S2 bij mij in de buurt (hij staat altijd stil en ik heb hem nog nooit zien rijden), en een keer een witte 944 met een Carrera-voorbumper en zijpanelen. Voor de rest nog geen 924 te bekennen in Amstelveen tot nu toe.Comment
-
Ik vermoed dat het spot-seizoen inmiddels ook grotendeels gesloten is. In maart maar weer verder gaan spotten...Comment
-
Dat klopt, jammer genoeg. Mijn 924 is nog wel te spotten in Amsterdam en omstreken! Ik rijd soms ook nog wel eens ritjes naar Gelderland en terug. Dus kijk maar uit voor TK-36-LK!Comment
-
Originally posted by HarrisonTot nu toe alleen nog maar twee 944'en gezien! Een blauwe S2 bij mij in de buurt (hij staat altijd stil en ik heb hem nog nooit zien rijden), en een keer een witte 944 met een Carrera-voorbumper en zijpanelen. Voor de rest nog geen 924 te bekennen in Amstelveen tot nu toe.Comment
Comment