Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Zaterdag 17/02 in de "dubbele draai" van het vosveld te wijnegem een mooie, grijze 924 geparkeerd zien staan. Iemand die hier actief is?
Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.
Vanmiddag rond 12;30 een beige 924 (of 944, meende een lange achterspoiler te zien in een glimp) achterop de aanhanger, A50 ri Zwolle. Ik ging in de volvo de andere kant op ri Arnhem
Toen ik vanmorgen de luxaflex van 't keukenraam opende werd ik aangenaam verrast door 't aanblik van een mooie rode 924,
kenteken beginnend met JH-5*-**, dus had ik een 83'er origineel NL verwacht, maar blijkt een 81'er die in 1983 naar NL kwam.
Die gozer die in dezelfde schuur deed sleutelen als 'Dude-lange'
Vandaag op de parking bij Carmeb, Turnhout: een rode 924. Iemand van hier?
Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.
Vandaag bij Tienhoven/Westbroek ri Breukelen een tijdje achter een 924 turbo gereden, met mn rode 924. Heel leuk weer eens spontaan een 924 in het wild te zien! Iemand van hier?
Comment