Gespot!!!
Collapse
X
-
einde project (7).jpg ...dan maar er een France kenteken erbij, ik wordt niet zo vaak "gespot" einde project (5).jpg einde project (6).jpg dusLeave a comment:
-
Nu ja, elk zijn meug maar dit is toch super !!!!Leave a comment:
-
Heel juist wat je zegt maar als je mijn nieuwe topic hebt gelezen in het cafe.' bekende sterren met een 924.......zijn er toch mensen die hem blijkbaar wel waardeerden.....
En diegenen die hem niks vinden weten niet wat ze missen......Leave a comment:
-
Die voelen zich veel te goed voor zo'n armzalige 924. Dat moet tenminste een Purs zijn met een waarde van 6 cijfers.Leave a comment:
-
Wie o wie reed er met zijn zilvergrijze 924 in Naarden langs de Naardertrekvaart?Leave a comment:
-
Wie zijn 924 stond op zaterdag 27-9 bij de Karwei in Barneveld?Leave a comment:
-
Re: Gespot!!!
Mooie 924, vroege met blauw kenteken. Prachtige wagen! Even de duimpjes omhoog. Vandaag op a27 ri Hilversum. Ik kwam er bij Utrecht bij en draaide de a28 op ri Uithof. Iemand van hier?Leave a comment:
-
Bij zwembad dijnselburg zeist, 924 targa. Sta naast je met de volvo ;-)Leave a comment:
-
Gister een witte 924 gespot door mijn zoon hier in Doesburg bij de HotrodLeave a comment:
-
Vandaag bij Tienhoven/Westbroek ri Breukelen een tijdje achter een 924 turbo gereden, met mn rode 924. Heel leuk weer eens spontaan een 924 in het wild te zien! Iemand van hier?Leave a comment:

Leave a comment: