Na lang zoeken onderdelen verzamelen en reparaties uitvoeren aan onze 944 racer is het dan eindelijk zover:
Heb een 924S chassis kunnen bemachtigen Zonder alles maar Met kenteken.
De bedoeling is om er een GTR replica van te maken qua uiterlijk maar het betrouwbare vermogen van een 944 of 944S motor met
later de optie om er of een turbo in te lepelen of een supercharger op het blok te bouwen.
Over de motor zijn we nog druk aan het discussiƫren maar voorlopig hebben we de volgende onderdelen en plannen:
Koets: 924S
Onderstel: Aluminium 944 S2 met ABS naven en paarse Powerflex bussen
Vering: Intrax RSA (2e hands)
Remmen: 944 Turbo met CL blokken
Schijven voor: Zimmerman geperforeerd en geventileerd
Schijven achter: (2e hands) geventileerd standaard S2
Rem-en Brandstof leidingen: Teflon met staalflex
Plannen genoeg alleen die motor worden we het maar niet over eens..
Hier alvast een plaatje van de koets en ik verwacht dat we nog wel een jaartje zoet zullen zijn..
Heb een 924S chassis kunnen bemachtigen Zonder alles maar Met kenteken.
De bedoeling is om er een GTR replica van te maken qua uiterlijk maar het betrouwbare vermogen van een 944 of 944S motor met
later de optie om er of een turbo in te lepelen of een supercharger op het blok te bouwen.
Over de motor zijn we nog druk aan het discussiƫren maar voorlopig hebben we de volgende onderdelen en plannen:
Koets: 924S
Onderstel: Aluminium 944 S2 met ABS naven en paarse Powerflex bussen
Vering: Intrax RSA (2e hands)
Remmen: 944 Turbo met CL blokken
Schijven voor: Zimmerman geperforeerd en geventileerd
Schijven achter: (2e hands) geventileerd standaard S2
Rem-en Brandstof leidingen: Teflon met staalflex
Plannen genoeg alleen die motor worden we het maar niet over eens..
Hier alvast een plaatje van de koets en ik verwacht dat we nog wel een jaartje zoet zullen zijn..
Comment