Bij mijn voorstelronde had ik het al over deze porsche.
Ik ging naar Rutte voor een remtang voor een Volvo 480 en kwam thuis met een aankoop van een porsche 924.
Ik wilde voor een snelle opknap ronde gaan maar 1x thuis aangekomen en de 924 eerst laten drogen de auto maar eens goed bekeken kwam ik erachter dat dit niet ging lukken.
hij heeft maar een paar eigenaren gehad en stil komen te staan rond 2012 toen in dat jaar ook zijn apk verlopen.
hij is orgineel geleverd in nederland
De porsche is opgehaald door Rutten al met de achterklep stuk en ik denk dat hij bij de laatste eigenaar ook buiten heeft gestaan zonder klep.
Er lagen vier vuilnis zakken vol naalden en bladeren in
Toen een lijst gemaakt en eens rond wezen kijken voor onderdelen die miste bleek dit niet te doen zijn.
Dan kon ik beter direct een knappe 924 kopen, dus terug naar de tekentafel of rekentafel.
Dus ik heb in België een 2e 924 gehaald een 82 er met Targa dak.
Ik moet zeggen het heeft me echt gejeukt om deze belg op de weg te zetten maar eenmaal bij zinnen toch besloten om de witte klaar te maken ik heb nu alles wat ik nodig, heb .
De belg had alleen voor schade maar dat maakt niet uit voor de witte.
Wat heb ik nu gedaan aan de witte:
De witte is nu helemaal leeg stoelen bekleding ,vloermatten dashboard, bedrading alles eruit en weggegooid het was te verrot, smerig en te beschimmeld om aan te pakken.
Zo kreeg ik overzicht hoe de witte is , en wat ik eigelijk verwachte de witte is klok gaaf !!
Het enige roest wat hij heeft is het pijpje links bij de bak voor de waterafvoer die is doorgerot moet ik nog induiken wat handig is dicht maken of een ander pijpje monteren anders houden de voeten het niet droog.
Hoe is het mogelijk dat zo'n auto op de sloop beland.
Nog een leuk weetje de auto is wit geleverd is daarna rood gespoten en daarna weer wit gespoten ,vaag maar waar.
Het volgende wat ik ga doen is het voorraam eruit halen en de dakplaat eraf halen want ik wil het targa dak van de belg erin
En alle losse delen zoals spatborden deuren laat ik ook los van het chassis spuiten.
En hij moet in de tussentijd ook nog voordat hij niet meer kan rollen nog naar het rdw voor zijn kenteken weer terug te krijgen hij staat immers op gesloopt en voordat ik echt begin moet dit geregeld zijn.
Zoals je leest zat te klussen te regelen en plannen.
Zodra ik uitgevogeld hebt hoe ik fotos upload zal ik deze hieronder zetten
Ik ging naar Rutte voor een remtang voor een Volvo 480 en kwam thuis met een aankoop van een porsche 924.
Ik wilde voor een snelle opknap ronde gaan maar 1x thuis aangekomen en de 924 eerst laten drogen de auto maar eens goed bekeken kwam ik erachter dat dit niet ging lukken.
hij heeft maar een paar eigenaren gehad en stil komen te staan rond 2012 toen in dat jaar ook zijn apk verlopen.
hij is orgineel geleverd in nederland
De porsche is opgehaald door Rutten al met de achterklep stuk en ik denk dat hij bij de laatste eigenaar ook buiten heeft gestaan zonder klep.
Er lagen vier vuilnis zakken vol naalden en bladeren in
Toen een lijst gemaakt en eens rond wezen kijken voor onderdelen die miste bleek dit niet te doen zijn.
Dan kon ik beter direct een knappe 924 kopen, dus terug naar de tekentafel of rekentafel.
Dus ik heb in België een 2e 924 gehaald een 82 er met Targa dak.
Ik moet zeggen het heeft me echt gejeukt om deze belg op de weg te zetten maar eenmaal bij zinnen toch besloten om de witte klaar te maken ik heb nu alles wat ik nodig, heb .
De belg had alleen voor schade maar dat maakt niet uit voor de witte.
Wat heb ik nu gedaan aan de witte:
De witte is nu helemaal leeg stoelen bekleding ,vloermatten dashboard, bedrading alles eruit en weggegooid het was te verrot, smerig en te beschimmeld om aan te pakken.
Zo kreeg ik overzicht hoe de witte is , en wat ik eigelijk verwachte de witte is klok gaaf !!
Het enige roest wat hij heeft is het pijpje links bij de bak voor de waterafvoer die is doorgerot moet ik nog induiken wat handig is dicht maken of een ander pijpje monteren anders houden de voeten het niet droog.
Hoe is het mogelijk dat zo'n auto op de sloop beland.
Nog een leuk weetje de auto is wit geleverd is daarna rood gespoten en daarna weer wit gespoten ,vaag maar waar.
Het volgende wat ik ga doen is het voorraam eruit halen en de dakplaat eraf halen want ik wil het targa dak van de belg erin
En alle losse delen zoals spatborden deuren laat ik ook los van het chassis spuiten.
En hij moet in de tussentijd ook nog voordat hij niet meer kan rollen nog naar het rdw voor zijn kenteken weer terug te krijgen hij staat immers op gesloopt en voordat ik echt begin moet dit geregeld zijn.
Zoals je leest zat te klussen te regelen en plannen.
Zodra ik uitgevogeld hebt hoe ik fotos upload zal ik deze hieronder zetten
Comment