Exact, en anders vast ook bij Alpo in Haarlem
Witte sloop porsche Rutte
Collapse
X
-
Top !! Dank jullie wel ik heb hem besteld.
Vandaag de porsche vervoer klaar gemaakt voor maandag
Linker raam met raam mechanische erin gezet.
Zodat hij droog blijft mocht het regenen.
Motorkap vervangen alle losse spullen schroefjes en onderdelen in gepakt en opgeslagen.
De uitlaat opgehangen sloop stickers er afComment
-
Dank je, Riggard
ja is een mooie ruimte 2 verdiepingen met cv keuken en kantoor,
ik mag niet klagen en geen koude voeten
Inderdaad hij wordt direct geschorst zodra hij weer op actief staatComment
-
Voor bij de kriks steun recht een gat en de achterkant dorpel bijde kanten voor de krik steunen achterkant dorpels .
Geen apk punten maar dat moet wel goed op orde zijn
Dus het lasapparaat kan weer tevoorschijn komenComment
-
Hopelijk is de binnendorpel nog in goede staat (wat veelal niet het geval is)Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)...Comment
-
Ik heb buiten de porsche om nog meerdere oldtimers een VW T3,en 2 Dafjes en nog Peugeot 604 V6 van 76
Dus ik ben wel wat gewend qua laswerk
Maar eerst voordat ik hem open slijp maar even bij de rdw langsComment
-
Wou je enkel al wat voorbereiden op "verrassingen" (ik ben het ondertussen al +45jaar gewend)...Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)...Comment
-
Maar dat houd het ook leuk en het is natuurlijk gaaf om het ding weer op de weg te helpen.
Ik zit vanaf mijn 16e in het auto vak (monteur) 38 jaar alweer
En ik kan vrij behoorlijk lassen en plaatwerken en zelfs hobbymatig spuiten.
Fotos van mijn laatste project deze rijd alweer jaren
stond in België jaren op een zee container
Comment
-
Als je de deuren of de motorkap open deed was hij de kleur waar hij nu in gespoten is .
Was mijn eerste project die ik zelf had gespoten buiten onder een party tent heel gedoe haha
Dat doe ik nooit meer maar de lak zat er dik op en heb hem later licht geschuurd en daarna gepolijst en kreeg toch nog het resultaat wat ik voor ogen had.
Tegenwoordig huur ik gewoon een spuitcabine en dat werkt 100x beter
Maar met de huidige spuit prijzen tegenwoordig is het interessant om het je zelf aan te leren want 200 euro per deel is geen bijzondere prijs tegenwoordig
Maar mijn vrouw rijd er elke dag(f) nog met veel plezier meeLast edited by Risky147; 12-01-25, 00:42.Comment
Comment