Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Let op!
Het gebruik van externe links is beperkt. Je moet eerst 10 berichten op het forum geplaatst hebben wil je van deze beperking af.
Qua roest heb je denk ik de bekende plekken te pakken.
Was alles onder de accu bak nog wel goed?
Ja verbazingwekkend wel.
Dat is goed te zien met het dashboard eruit.
Enkel het water afvoerpijpje links is doorgerot.
Die roest achter had ik dus nooit gezien.
Maar dat zit ook wel een beetje verborgen.
Dat zelf spuiten gaat steeds beter, maar een hele auto is weer andere koek maar goed al doende leerd men.
Tis maar net wat je verwachtingen zijn soms zijn mensen al tevreden met een gerolde auto of met spuitbussen mat zwart gespoten auto of ik de gek die spuit en vervolgens de hele auto moet schuren weer op moet polijsten haha
Die daf ziet er anders wel heel behoorlijk uit ,zo te zien....ben er wel gerust in dat de 924 ook een mooi nieuw leven krijgt.
Ik volg dit ook in stlite (soms .....)
Die daf ziet er anders wel heel behoorlijk uit ,zo te zien....ben er wel gerust in dat de 924 ook een mooi nieuw leven krijgt.
Ik volg dit ook in stlite (soms .....)
Ja het wel aardig gelukt hoor, maar werk van jezelf kijk je altijd wat kritischer op en je weet waar de foutjes zitten.
Maar als je alles moet uitbesteden dan zijn dit soort projecten financieel haast niet te doen
Spuiten (of eigenlijk schuren) is een mooi vak. Neem aan dat deze ook gespoten gaat worden?
Mijne heb ik paneel voor paneel gespoten, zelfde aanpak als jou; flink dik erop en dan schuren / polijsten. Bij je eigen werk zie je alle minpunten, tegelijkertijd heb ik ook niet echt veel referentie. Ben dus wel benieuwd hoe jouwe is als ie af is
[QUOTE=Riggard;n209025]Spuiten (of eigenlijk schuren) is een mooi vak. Neem aan dat deze ook gespoten gaat worden?
Mijne heb ik paneel voor paneel gespoten, zelfde aanpak als jou; flink dik erop en dan schuren / polijsten. Bij je eigen werk zie je alle minpunten, tegelijkertijd heb ik ook niet echt veel referentie. Ben dus wel benieuwd hoe jouwe is als ie af is [/QUOTE
ik zat je topic al te lezen ,
jij bent er ook druk mee bezig geweest
Schuren doe ik op lucht met roterende schuurmachine.
dat scheelt een hoop werk dan alles op het handje te doen.
Tuurlijk moet je het laatste stukje op de hand doen maar het gros gaat met de machine
Ik gebruik ook een dikke spuitplamuur wat ik met de compressor aanbreng (veel beter dan een spuitbus )
Het laswerk vertin ik altijd dat blijft perfect en ik gebruik zo weinige mogelijk plamuur want plamuur krimpt en zet uit en is altijd de zwakste schakel in het geheel.....
Ik heb laatst de bumpers van mijn 850R gedaan en dat leek echt wel heel professioneel haha
Maar dat ging eerst in base en daarna in de blanke lak .
Dit wil ik ook met de witte doen binnen en buiten vandaar dat ook alles eruit is op de motor na maar die gaat er ook uit na de keuring.
Hij wordt niet meer wit hij krijgt een mooie metallic laklaag.
Ik ben er nog niet helemaal uit maar ik ga niet voor orgineel denk ik.
Hij is immers al 2x wit gespoten en een keer rood, het wordt nu eens tijd voor wat anders
Vandaag lekker bezig geweest de donor auto leeg te halen.
Eerst de kabelboom gecheckt of alles werkt en gekeken of hij de benzine pomp aanstuurt enz..
Dit deed hij allemaal prima dus een go
Ik had het nooit zonder deze donor voor elkaar gekregen als ik alles los had moeten kopen.
Wel een bak onderdelen dubbel, maar beter dubbels als te kort
Comment