De aanhouder wint. Ik wist dat ik het ergens gelezen had. Dit is een berichtje uit 2004 op het Duitse 924 forum PFF. Ik ben daar een tijd geleden aan het zoeken geweest naar technische informatie over het targadak, omdat dat ding ook bij niet wilde wat ie moest doen. Ik heb het integraal overgenomen, dus in het Duits. Kun je het zelf vertalen.
"Hallo!
Wenn man keine Klimaanlage hat,ist das Targadach ein ganz guter Kompromiss.Vor
allem das Hubdach leistet da gute Dienste.
Außerdem sind die Autos mit Targadach etwas sicherer und steifer,weil im Dach ein zusätzlicher Rahmen integriert ist.
Aber wer will sich schon überschlagen und auf das Dach fallen.
Gruß,Ernst"
Overigens is het wel opmerkelijk dat er niemand in dat draadje verder op deze opmerking reageert. Overigens heb ik er wel een beeld bij. Je haalt toch een aardige lap materiaal weg, dat samen met het raamwerk deel uitmaakt van de stijfheid/stevigheid. Maar dat is mijn eigen invulling.
"Hallo!
Wenn man keine Klimaanlage hat,ist das Targadach ein ganz guter Kompromiss.Vor
allem das Hubdach leistet da gute Dienste.
Außerdem sind die Autos mit Targadach etwas sicherer und steifer,weil im Dach ein zusätzlicher Rahmen integriert ist.
Aber wer will sich schon überschlagen und auf das Dach fallen.
Gruß,Ernst"
Overigens is het wel opmerkelijk dat er niemand in dat draadje verder op deze opmerking reageert. Overigens heb ik er wel een beeld bij. Je haalt toch een aardige lap materiaal weg, dat samen met het raamwerk deel uitmaakt van de stijfheid/stevigheid. Maar dat is mijn eigen invulling.
Comment