Witte sloop porsche Rutte

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Beer924
    924 Gek
    • Aug 2021
    • 1337

Dirk. Heb je al geïnformeerd bij Erik uit Hardinxveld-Giessendam (marktplaats) of bij Stutparts in Appelscha. Die hebben heel veel spullen van gesloopt 924 jes

Comment

• Risky147
      924 Wannabe
      • Dec 2024
      • 51

Tja, ik heb wel een dashboard stekker bemachtigd maar ook weer van een ander type 924 opzich kwam deze met de kleuren wel uit
      Alleen de rood zwarte draad zie ik nergens terug.
      Maar goed het meeste heb ik erop gesoldeerd.

Ook vind ik de toerenteller stekker of bedrading niet terug .
      Ik verwacht dat dit de bruine en groene draad en de zwarte draden zijn. Beetje lastig terug te vinden op de schema's omdat ze schijnbaar nog wel eens de boel veranderd hebben ?

Attached Files
      Last edited by Risky147; 21-09-25, 19:06.

Comment

• Risky147
        924 Wannabe
        • Dec 2024
        • 51

Originally posted by Beer924
        Dirk. Heb je al geïnformeerd bij Erik uit Hardinxveld-Giessendam (marktplaats) of bij Stutparts in Appelscha. Die hebben heel veel spullen van gesloopt 924 jes
        Yup ,dat weet ik alleen wil ik het allemaal binnen de perken houden.
        Dus met een budget repareren.
        Als je voor een losse toerenteller heel veel moet neerleggen dan ben ik er alweer klaar mee.

ik heb er niets op tegen dat er geld verdiend wordt.
        maar je kan jezelf ook totaal uit de markt prijzen en dit is in mijn geval gebeurd 300 km gereden voor een grote teleurstelling.

Dus ik zoek andere mogelijkheden.
        Liefst ruilen of wederdienst gewoon elkaar helpen en de hobby gunnen zonder dat de Porsche een gouden koets wordt .
        Zo sta ik er een beetje in 😁
        Last edited by Risky147; 21-09-25, 19:39.

Comment

• 924ERKE
          924 Fan
          • Oct 2024
          • 276

Tja, dit is al lang mijn mening.
          Sommige (niet allemaal natuurlijk) maken het soms heel bont ,voor wat ze vragen voor slooponderdelen.
          Als je ziet wat ze geven voor een nog redelijke 924 in zijn totaal is dit echt de omgekeerde wereld.
          Ik weet wat mijn auto waard is en ik ben er zeker van dat wanneer ik hem in stukken verkoop , er een pak meer zal van krijgen....
          Je bent wel heel goed bezig en mijn ervaring met die schema's van haynes is dat er soms kleine subtiele foutjes in zitten.
          Blijven zoeken en dan komt het zeker in orde !.

Comment

• Risky147
            924 Wannabe
            • Dec 2024
            • 51

Originally posted by 924ERKE
            Tja, dit is al lang mijn mening.
            Sommige (niet allemaal natuurlijk) maken het soms heel bont ,voor wat ze vragen voor slooponderdelen.
            Als je ziet wat ze geven voor een nog redelijke 924 in zijn totaal is dit echt de omgekeerde wereld.
            Ik weet wat mijn auto waard is en ik ben er zeker van dat wanneer ik hem in stukken verkoop , er een pak meer zal van krijgen....
            Je bent wel heel goed bezig en mijn ervaring met die schema's van haynes is dat er soms kleine subtiele foutjes in zitten.
            Blijven zoeken en dan komt het zeker in orde !.
            Ik doe mijn best, het is vallen en opstaan haha .
            Ik heb een complete donor 924 staan alleen het is een 1982
            Er is een flinke wijziging in geweest tussen 1976 en 1982
            Dus past veel niet van of is net even anders dit had ik even niet zien aankomen. Gelukkig is niet alles anders maar de kabelboom en kachel huis wel.

Dus nu weer met de afgeknipte kabelboom aan de bak

Comment

• Risky147
              924 Wannabe
              • Dec 2024
              • 51

Oude kabelboom zit er weer in , na veel meten en wat fouten maken heb ik 90% aan de praat de benzinepomp aansturing werkt en remlichten, verlichting kachel ruitenwissers de hele rataplan .

Het dashboard gebeuren heeft nog wat aandacht nodig met name het linker gedeelte tank enz .
              De toerenteller werkt naar behoren deze heb ik aangepast naar nieuwe type , de kleine klokjes werken ook.

Knipperlichten niet maar ik heb de 4 knipperlicht schakelaar gemold ik denk dat deze schakelaar de boel doorverbind en daarom het spul niet werkt.

Wordt vervolgd !!!

Comment

• Beer924
                924 Gek
                • Aug 2021
                • 1337

Zo herkenbaar. Maar fijn dat je het een en ander weer aan de praat hebt!

Comment

Working...