Zo, ik start hier maar even een nieuw topic over de Duitse 924S uit 1987 die Hidde ( kleinzoon) en ik samen aanpakken. Eerder schreef ik bij ""even voorstellen"". Vandaag hebben we schoon gemaakt onder de tank en daarbij met name de rubber resten van de ophanging van pomp en filter vrij gemaakt ( vastzittende bout resten). Aan het helemaal schoonmaken en behandelen kwamen we niet toe. Jullie begrijpen hieruit dat de tank weg is. En dat ging super snel. Ik denk nog geen 10 minuten. Een meevaller. Er onder ziet eea er niet slecht uit trouwens.
De vraag die nog open stond is waarom onze koppeling pedaal niet terug komt. Het indrukken bouwt weerstand op, tot over de helft en dan gaat het makkelijk , maar hij komt niet terug. Uit analyse blijkt dat we eerst maar eens zeker moeten stellen dat er geen lucht in het systeem zit. Maar de ontluchting hebben we nog niet gevonden.
Een nieuw raadsel is de handrem. Die werkt prima maar alleen op het naar voren rollen. Naar achter doet hij niets. Dat heeft toch niets te maken met de verwijderde versnellingsbak? Iemand een tip?
Met groet
Duco
De vraag die nog open stond is waarom onze koppeling pedaal niet terug komt. Het indrukken bouwt weerstand op, tot over de helft en dan gaat het makkelijk , maar hij komt niet terug. Uit analyse blijkt dat we eerst maar eens zeker moeten stellen dat er geen lucht in het systeem zit. Maar de ontluchting hebben we nog niet gevonden.
Een nieuw raadsel is de handrem. Die werkt prima maar alleen op het naar voren rollen. Naar achter doet hij niets. Dat heeft toch niets te maken met de verwijderde versnellingsbak? Iemand een tip?
Met groet
Duco
Comment