De witte 924S van Duco en Hidde

Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Duco Hidde
    924 Fan
    • Jul 2024
    • 142

Ik heb vanmorgen nog eens goed gekeken maar kan niets vinden dat erop wijst dat er ooit iets heeft gezeten. Omdat ik eronder lag lukt het niet echt om foto's te maken. Krijg dus de indruk dat het een optie was. Ga dus maar eea verzamelen en zelf alsnog plaatsen.
    Fijne dagen
    Duco

Comment

• Riggard
      Moderator
      • Jan 2021
      • 816

Even helemaal naar beneden scrollen naar 'rear swaybar moubting', daar word je vast wijzer van

Comment

• Duco Hidde
        924 Fan
        • Jul 2024
        • 142

Super Riggard, dat zijn alle antwoorden. Het kan dus inderdaad zo zijn dat er geen bar was. Ik ga controleren of de mounting punten er zijn ( weet het nu niet meer).
        Nogmaals dank

Comment

• fcam
          924 Fan
          • Jun 2009
          • 343

Hallo Duco, lang geleden dat ik op het forum was en zie dat er zowaar aan een S wordt gewerkt. Ik heb er al 15 jaar een en ook al sleutel ik niet zelf (de monteur is een goede bekende en ik ben er altijd bij en probeer te helpen) weet ik er intussen wel wat van. En dus, nee geen standaard achter stabi maar wel bevestiging mogelijkheden. Heb je al een PET tekening van de Porsche site gedownload? Die is onmisbaar!
          924S '87

Comment

• Duco Hidde
            924 Fan
            • Jul 2024
            • 142

Ha Fcam, Goed te horen. Ik ben gisteravond nog even gaan kijken en heb inderdaad wel de aangelaste steunen.
            ​​
            Beetje donkere foto.
            Fijn dat er nog een S bezitter meekijkt. Onze is ook uit 87. Die Pet tekening zegt me niet direct wat. Waar kan ik die vinden?
            Groet
            Duco

Comment

• fcam
              924 Fan
              • Jun 2009
              • 343

Hallo Duco, kies hier het juiste model en download de pdf.
              Die Faszination Porsche ist zeitlos. Woran man das erkennt? Daran, dass mehr als zwei Drittel aller jemals gebauten Porsche Fahrzeuge noch heute...
              924S '87

Comment

• Duco Hidde
                924 Fan
                • Jul 2024
                • 142

Ha Fcam, Dank je, Ik had hem al maar onder een andere naam. Desalniettemin. Dank
                Fijne zondag

Comment

• Duco Hidde
                  924 Fan
                  • Jul 2024
                  • 142

Vandaag is onze versnellingsbak teruggeplaatst. En ook direct de aandrijfassen. De tank , waar het allemaal voor nodig was, zat al 2 weken op z'n plaats. Dat was nog hele klus. Alle leidingen vernieuwd. Nieuwe pomp en filter. Het wordt nog wat.
                  Dat terugzetten van de bak is echt wel een 2 mans job met kantelen en heffen. Lastige klus.
                  Nu ophangbeugelvoor uitlaat plaatsen ( wat langere bouten nodig). Dan hitteschild en trekhaak ( mooi gepoedercoat).
                  We hadden vandaag geen beschikking over de sociale 12 voudige torx. Dus dat wordt nog een keer aandraaien.
                  Vraagje. Is het verstandig om die nieuwe bouten van wat loctite te voorzien? En idem de 2 imbus bouten van de schuifmof? Zal ook de momenten mbt aandraaien opzoeken.
                  Fijn weekeinde

Comment

• Beer924
                    924 Addict
                    • Aug 2021
                    • 1706

Als je nieuwe bouten gebruikt is het voldoende om ze met ik dacht 40 nm aan te draaien. Je hoeft daar geen bisonkit aan te smeren.

Comment

• Duco Hidde
                      924 Fan
                      • Jul 2024
                      • 142

Fijn, dank je Beer. Dan doe ik dat. (wel nog even de goed 12 Torx kop regelen) . De schuifmof moet blijkbaar met 80NM.

Comment

• Beer924
                        924 Addict
                        • Aug 2021
                        • 1706

Mooi dat je de tank er weer onder hebt. Dat is inderdaad wel een dingetje. En het plaatsen van de bak is inderdaad een klus waar je meestal twee handjes extra voor nodig hebt. Fijn dat het allemaal weer gelukt is. Kom na mijn vakantie wel weer een keer buurten.

Comment

• Duco Hidde
                          924 Fan
                          • Jul 2024
                          • 142

Gezellig, Heb vast weer paar discussie punten en vragen. Fijne vacantie
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.

Comment

• Duco Hidde
                            924 Fan
                            • Jul 2024
                            • 142

Werd door systeem gedwongen foto toe te voegen. Waarom weet ik niet

Comment

• Riggard
                              Moderator
                              • Jan 2021
                              • 816

dat is een mooi sleutelhokje

Comment

• 924ERKE
                                924 Fan
                                • Oct 2024
                                • 551

Tja, wat een luxe ....zo zou ik het ook wel zien zitten....die grote karweien

Comment

Working...