De witte 924S van Duco en Hidde

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Duco Hidde
    924 Wannabe
    • Jul 2024
    • 17

Ik heb vanmorgen nog eens goed gekeken maar kan niets vinden dat erop wijst dat er ooit iets heeft gezeten. Omdat ik eronder lag lukt het niet echt om foto's te maken. Krijg dus de indruk dat het een optie was. Ga dus maar eea verzamelen en zelf alsnog plaatsen.
    Fijne dagen
    Duco

Comment

• Riggard
      924 Fan
      • Jan 2021
      • 630

Even helemaal naar beneden scrollen naar 'rear swaybar moubting', daar word je vast wijzer van

Comment

• Duco Hidde
        924 Wannabe
        • Jul 2024
        • 17

Super Riggard, dat zijn alle antwoorden. Het kan dus inderdaad zo zijn dat er geen bar was. Ik ga controleren of de mounting punten er zijn ( weet het nu niet meer).
        Nogmaals dank

Comment

• fcam
          924 Fan
          • Jun 2009
          • 343

Hallo Duco, lang geleden dat ik op het forum was en zie dat er zowaar aan een S wordt gewerkt. Ik heb er al 15 jaar een en ook al sleutel ik niet zelf (de monteur is een goede bekende en ik ben er altijd bij en probeer te helpen) weet ik er intussen wel wat van. En dus, nee geen standaard achter stabi maar wel bevestiging mogelijkheden. Heb je al een PET tekening van de Porsche site gedownload? Die is onmisbaar!
          924S '87

Comment

• Duco Hidde
            924 Wannabe
            • Jul 2024
            • 17

Ha Fcam, Goed te horen. Ik ben gisteravond nog even gaan kijken en heb inderdaad wel de aangelaste steunen.
            ​​
            Beetje donkere foto.
            Fijn dat er nog een S bezitter meekijkt. Onze is ook uit 87. Die Pet tekening zegt me niet direct wat. Waar kan ik die vinden?
            Groet
            Duco

Comment

• fcam
              924 Fan
              • Jun 2009
              • 343

Hallo Duco, kies hier het juiste model en download de pdf.
              Die Faszination Porsche ist zeitlos. Woran man das erkennt? Daran, dass mehr als zwei Drittel aller jemals gebauten Porsche Fahrzeuge noch heute...
              924S '87

Comment

• Duco Hidde
                924 Wannabe
                • Jul 2024
                • 17

Ha Fcam, Dank je, Ik had hem al maar onder een andere naam. Desalniettemin. Dank
                Fijne zondag

Comment

Working...