Porsche 924 2.0 1981 - Onyx Green

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ben924
    924 Wannabe
    • May 2022
    • 47

Ondertussen goed opgeschoten, ik vond het eigenlijk goed meevallen, voorlopig. Ga nu stoppen en eerst de isolatie + tapijten doen om dan mijn middenconsole goed te kunnen vast zetten op de nieuwe tapijten.

wel opgemerkt dat ik veel delen van de ventilatie mis.... die zaten allemaal helemaal los en niet aangesloten.... dus moet op zoek naar enkele stukken.

In mijn eerste posts, sprak ik over de verkoop van mijn huidige stoelen. Zie foto voor de passagierstoel die ik reeds gedemonteerd heb. Zit een soort van overtrek over in namaak leder.
    Attached Files
    Last edited by Ben924; 30-05-26, 16:47.

Comment

• Beer924
      924 Addict
      • Aug 2021
      • 1754

Als ik dat zo bekijk gaat dat helemaal goed komen. Dashboard ziet er wel gaaf uit hoor!

Comment

• Duco Hidde
        924 Fan
        • Jul 2024
        • 163

Nou zeg, dat gaat lekker snel. Wordt erg mooi!!

Comment

• Ben924
          924 Wannabe
          • May 2022
          • 47

Na het isoleren van de koffer met dreunplaten en alu folie, is het eerste nieuwe tapijt een feit, in de koffer. Moet zich nog wat zetten, maar ziet er toch al aardig uit vind ik.

Al de oude tapijten zijn er ondertussen verwijderd en ook begonnen met de vloer isolatie. Tijdens demonteren van het tapijt aan de bestuurderskant merkte ik op dat ik iets mis aan mijn handrem. (Zie foto) wie weet raad? Een schakelaar?

Attached Files

Comment

• Nielsemans
            924 Wannabe
            • Feb 2025
            • 33

Originally posted by Ben924
            Na het isoleren van de koffer met dreunplaten en alu folie, is het eerste nieuwe tapijt een feit, in de koffer. Moet zich nog wat zetten, maar ziet er toch al aardig uit vind ik.

Al de oude tapijten zijn er ondertussen verwijderd en ook begonnen met de vloer isolatie. Tijdens demonteren van het tapijt aan de bestuurderskant merkte ik op dat ik iets mis aan mijn handrem. (Zie foto) wie weet raad? Een schakelaar?
            Volgens mij is dat voor de schakelaar voor het lampje op je dash om je te laten weten dat je handrem er nog op staat

Comment

• 924ERKE
              924 Fan
              • Oct 2024
              • 606

Is helemaal juist.Ter hoogte van de veer aan de handrem zit normaal een contactschakelaar.....type koelkast.....die zorgt voor de waarschuwing 'handrem op'.
              Kan je nog wel vinden hoor of als je inventief bent....zelf iets maken.
              De handrem heeft trouwens naar de foto te zien behoorlijk lang op rust geweest.
              Voorts super goed bezig !

kost 10 eurootjes ongeveer

handrem.jpg
              Last edited by 924ERKE; 31-05-26, 18:42.

Comment

• Beer924
                924 Addict
                • Aug 2021
                • 1754

En zo hoort het te zitten, tenminste voor de schoonmaak......

20220112_165739.jpg 20220112_165430.jpg 20220112_155941.jpg

Comment

• Ben924
                  924 Wannabe
                  • May 2022
                  • 47

Super, bedankt voor de foto! Heb stukje besteld 🙏

Comment

• Ben924
                    924 Wannabe
                    • May 2022
                    • 47

Originally posted by prensel

Ik heb mogelijk wel interesse in je huidige/oude stoelen als je de nieuwe er in hebt zitten.
                    Want wil mijn stoelen ook opnieuw laten bekleden en wil dan tijdelijk andere gebruiken om toch te kunnen zitten/rijden.

stoelen zijn bijna beschikbaar:
                    Attached Files

Comment

• Ben924
                      924 Wannabe
                      • May 2022
                      • 47

Vraagje ivm de ventilatie, gebruik je zowel links en rechts dit stuk op de centrale ventilatie (zie foto).
                      Attached Files

Comment

• Beer924
                        924 Addict
                        • Aug 2021
                        • 1754

Mogelijk heb je hier wat aan. Jij bent telkens met dingen bezig die ik niet onder handen heb gehad......
                        Attached Files

Comment

• Steady Eddy
                          924 Fan
                          • Jul 2008
                          • 271

Lijkt mij een "neen" dus.
                          Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)...

Comment

• Riggard
                            Moderator
                            • Jan 2021
                            • 826

die box is door de jaren heen veranderd, de vroege types hadden aan beide zeiden het stuk van de foto's zitten.

Comment

• Ben924
                              924 Wannabe
                              • May 2022
                              • 47

Ik mis blijkbaar een stuk ( zie foto- rechter stuk) waardoor ik aan de sukkel ben geraakt! Nu dus even de bestuurderskant on hold gezet.
                              stukje is al onderweg (zie foto). In tussentijd nog zoveel mogelijk ook onder het dashboard aan het isoleren.

Passagier kant alle buizen ook met isolatietape en kit vastgezet. Werkt naar behoren!

Ook de tapijten al eens gelegd op zijn plaats, nog niet volledig maar kon toch al even smullen van het eindresultaat 😍. ( foto 2)

Attached Files

Comment

• Beer924
                                924 Addict
                                • Aug 2021
                                • 1754

Doe je goed. Mooi hoor. Best wel een beetje jaloers op dat dashboard. Maar niet met die vette vingers erop hè!

Comment

Working...