Rode Porsche 924 targa opknappen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ronaldbm
    924 Addict
    • Aug 2014
    • 1740

P heeft trouwens ook niets te klagen gehad vandaag

E654DC41-A111-40D9-BCE2-B21DE6F08990.jpg
    Project 924....and nice driving

Comment

• Beer924
      924 Gek
      • Aug 2021
      • 1033

Paar dingen die me opvallen: A hij glimt mooi, B motorruimte mooi schoon, C geen isolatie onder de motorkap, D het dakje steekt net als bij mij ook iets uit. A & B doe je goed man! C: bij mij valt het ook als het ware uit elkaar. Waarom heb je er geen nieuwe op geplakt? D: ik maak me daar niet meer druk om hahaha

Comment

• Ronaldbm
        924 Addict
        • Aug 2014
        • 1740

Dank je! Goed gespot ;-) dakje heeft al een tijdje een nieuw rubber. Sluit goed af, maar is wat hoger. Tsja… liefst rij ik met dak open… en de motorkap isolatie, zie er eigenlijk het nut niet van in om nieuwe op te plakken. Niemand die het ziet.

en a&b, jaren van poetsen!

Comment

• Beer924
          924 Gek
          • Aug 2021
          • 1033

ziet er in ieder geval prima uit. En die isolatie heeft iets met het reduceren van geluid te maken. Belangrijk voor ouwe l#llen zoals ik.....

Comment

• Ronaldbm
            924 Addict
            • Aug 2014
            • 1740

Hahaha, dat zal met die Dansk pijp het verschil niet gaan maken bij mij ;-)

Comment

• Ronaldbm
              924 Addict
              • Aug 2014
              • 1740

Vandaag de felicitaties binnen van de inspecteur van het RDW, de P is 40 geworden. Cadeau, geen wegenbelasting meer ;-)

Comment

• Beer924
                924 Gek
                • Aug 2021
                • 1033

Die verjaardagskaart kreeg ik ook in september. Heerlijk gevoel. Er gaan dus best wel zaken goed bij de belastingdienst. Als het maar niet zo ingewikkeld is

Comment

Working...