Rode Porsche 924 targa opknappen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ronaldbm
    924 Addict
    • Aug 2014
    • 1809

    P heeft trouwens ook niets te klagen gehad vandaag

    E654DC41-A111-40D9-BCE2-B21DE6F08990.jpg
    Project 924....and nice driving

    Comment

    • Beer924
      924 Addict
      • Aug 2021
      • 1738

      Paar dingen die me opvallen: A hij glimt mooi, B motorruimte mooi schoon, C geen isolatie onder de motorkap, D het dakje steekt net als bij mij ook iets uit. A & B doe je goed man! C: bij mij valt het ook als het ware uit elkaar. Waarom heb je er geen nieuwe op geplakt? D: ik maak me daar niet meer druk om hahaha

      Comment

      • Ronaldbm
        924 Addict
        • Aug 2014
        • 1809

        Dank je! Goed gespot ;-) dakje heeft al een tijdje een nieuw rubber. Sluit goed af, maar is wat hoger. Tsja… liefst rij ik met dak open… en de motorkap isolatie, zie er eigenlijk het nut niet van in om nieuwe op te plakken. Niemand die het ziet.

        en a&b, jaren van poetsen!
        Project 924....and nice driving

        Comment

        • Beer924
          924 Addict
          • Aug 2021
          • 1738

          ziet er in ieder geval prima uit. En die isolatie heeft iets met het reduceren van geluid te maken. Belangrijk voor ouwe l#llen zoals ik.....

          Comment

          • Ronaldbm
            924 Addict
            • Aug 2014
            • 1809

            Hahaha, dat zal met die Dansk pijp het verschil niet gaan maken bij mij ;-)
            Project 924....and nice driving

            Comment

            • Ronaldbm
              924 Addict
              • Aug 2014
              • 1809

              Vandaag de felicitaties binnen van de inspecteur van het RDW, de P is 40 geworden. Cadeau, geen wegenbelasting meer ;-)
              Project 924....and nice driving

              Comment

              • Beer924
                924 Addict
                • Aug 2021
                • 1738

                Die verjaardagskaart kreeg ik ook in september. Heerlijk gevoel. Er gaan dus best wel zaken goed bij de belastingdienst. Als het maar niet zo ingewikkeld is

                Comment

                • Ronaldbm
                  924 Addict
                  • Aug 2014
                  • 1809

                  Geen klusnieuws…. Onderhoud gedaan in de winter en vandaag weer voor het eerst kunnen buiten spelen!

                  IMG_0413.jpg
                  Project 924....and nice driving

                  Comment

                  • Riggard
                    Moderator
                    • Jan 2021
                    • 820

                    Lekker, en het is er ook perfect weer voor!

                    Comment

                    • Ronaldbm
                      924 Addict
                      • Aug 2014
                      • 1809

                      Echt he! Dak eruit en gaan! Ik heb genoten, liep weer als een zonnetje - om die term maar te gebruiken, hahaha
                      Project 924....and nice driving

                      Comment

                      • Beer924
                        924 Addict
                        • Aug 2021
                        • 1738

                        Ik ben van de week ook met (toch) een glimlach onderweg geweest. Maar de auto loopt nu dan ook echt lekker.

                        Comment

                        • 924ERKE
                          924 Fan
                          • Oct 2024
                          • 583

                          Mooie auto man.
                          Gelukkig geen wegenbelasting meer.....is hier wel wat anders en hopelijk blijven jullie politiekers zo joviaal.

                          Comment

                          Working...