Rode Porsche 924 targa opknappen
Collapse
X
-
Re: Rode Porsche 924 targa opknappen
Zo, tijd voor een winter-update. Verzekeringsgeld is binnen! Jammer alleen dat ik nu niet naar de schade-hersteller kan rijden....wordt dus maart.
Verder vast de bestuurdersstoel eruit gehaald om de bekleding te fixen. Een geduldig werkje....heb een (klein) beginnetje gemaakt, maar het is geen meters die je maakt in een uurtje. Helaas....
Daarnaast liggen er 4 nieuwe velgen in de tuin klaar om onder de Porsche te schroeven. Heb voor errug weinig 4 originele velgen op de kop getikt, mét profiel op de banden . Al een eerste poetsbeurt gedaan, maar op de binnenranden zijn ze hier en daar lastig schoon te krijgen. (Zwarte vlekken). Iemand een goede tip, eens met een fatsoenlijke velgenreiniger proberen ipv een sopje?Project 924....and nice drivingComment
-
Waarschijnlijk teer en ingevreten remstof.
Probeer eens met een goede velgenreiniger (iron-x, sonax r2000 gebruik ik zelf). Laten inwerken tot het paars wordt en borstelen. Is veilig voor aluminium en de lak. Heb mijn set borbets er perfect schoon mee gekregen en die waren al duizenden kilometers niet gewassen.
Mochten er dan nog zwarte puntjes zijn kun je ze nog reinigen met klei. Schuren en spuiten is wat mij betreft de laatste optie.Comment
-
Zo, met denk ik dik 8 uur spelen met naald & draad (zere vingers....) is dit nu mijn bestuurdersstoel geworden....
Misschien niet profi, of 100%....in ieder geval niet meer op 3 plekken open en vulling zichtbaar. én lekker goedkoop...
Foto0213.jpgFoto0214.jpgFoto0215.jpgFoto0216.jpgProject 924....and nice drivingComment
-
En voor wie dit probleem ook heeft, het loont om gelijk de vulling van de zitting te vullen of verstevigen van onderaf.
Tevens heb ik de veren onder de zitting meer aan elkaar vastgemaakt, dan standaard al het geval was.
Hoe steviger de stoel, hoe minder kans op scheuren!Project 924....and nice drivingComment
-
Zo, ff een short update. Niet heel veel kunnen doen de laatste tijd, dat is dan weer het nadeel van een carport tov een garage.... Maar een nette achterbumper eronder gezet. Voorbumper naar binnen gehaald om ook op te knappen (vaal). En...tankklepje gereed om erop te zetten, een nette dit keer en niet zo'n ding zonder lak (voor wie m gezien heeft).
Net nog even geprobeerd om de dynamo/snaar aan te spannen. Kan dit het beste via de onderste of bovenste bout?Project 924....and nice drivingComment
-
leuk zo'n project wagen,, als je mogelijkheden en middelen heb, en je bent er niet primair van afhankelijk als daily rider
vraag is dat een 2.0 ? wat verbruikt zo'n ding bij gewoon gebruik ?Comment
-
1liter op 9 Km hangt sterk af van het gewicht van je rechter voet. HA924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.Comment
Comment