Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Let op!
Het gebruik van externe links is beperkt. Je moet eerst 10 berichten op het forum geplaatst hebben wil je van deze beperking af.
Goed zo al die kabels, scheelt weer enkele grammetjes, en mogelijke storing.
Komt dit van extra radio en speakers?
nee, het heeft er tenminste niet op geduid dat het met speakers te maken had, wel waren de stroomdraden voor de radio doorgeknipt, dit heb ik weer aangesloten zodat de radio weer netjes over het contact werkt. Dat vind ik toch een stuk fijner als wat ik eerst had, stroom direct van de accu afhalen.
zo, na een lange tijd, komt er weer een update. Ondertussen ben ik wel heel veel opgeschoten, al stonden de laatste weken vooral in het teken van plamuren en alle randjes netjes maken. inmiddels zitten de achterschermen er ook op maar ook daarbij komt een hoop kijken om dat netjes te krijgen. bij de foto van het zijvoorscherm lijkt het inderdaad alsof de hele punt van plamuur is, maar dit is niet het geval
Verder ben ik ook bezig geweest met het verlagen van de auto, heb het hele torsie gedeelte onder de auto los gehad en de torsiestaaf een tandje verschoven. het zit nog niet helemaal teruggebouwd omdat er een rubber stuk is waar ik even een nieuwe voor moet hebben. als ik die binnen heb zet ik alles weer weer terug en dan ga ik de veerpoten voor los halen voor de andere veren.
Verder is er niet veel interessants gebeurd, het interieur laat ik er uit totdat de auto is overgespoten.
als laatste nog wat foto's, ik hoop deze week weer wat meer informatie te kunnen geven
Gaat inderdaad veel tijd zitten in het voorbewerken, maar zeker bij spuiten is dat de moeite waard. Anders krijg je een auto die op z'n amerikaans is gespoten en daar ga je naar verloop van tijd echt aan ergeren. Je spuit ' m niet in de originele kleur, toch? In dat geval zou ik zeker onderkant van motorkap, instaplijsten, binnenkant deuren etc. meenemen.
Verder achterlichten eruit, rubber rond kofferbakslot, spiegels loshalen, deurgrepen en de hoekjes van alle bumpers goed meenemen. Dan wordt het vast en zeker een plaatje.
Dat is inderdaad wel de bedoeling ja, als je je deur open trekt en je ziet een andere kleur bij de instap, dat is natuurlijk geen pan, we doen het goed of we doen het niet ik wil inderdaad zo veel mogelijk doen, alleen de motorruimte niet, dat komt volgende winterstop wel.
zo dit weekend toch weer lekker bezig geweest.
heb de hele torsiegedeelte achter weer volledig in elkaar gezet, en de auto weer op zijn wielen gezet, zelf vind ik de verlaging fantastisch gelukt. daarna meteen de veerpoten voor er uit gehaald en maandag op me werkt meteen de nieuwe veren er op gezet, deze ga ik zaterdag weer onder de auto monteren. ik ben ook verder met de afwerking bezig geweest van de bodykit, wat ook al redelijk opschiet. heb ook alvast het een en ander van de auto afgehaald voor als deze over een paar weekjes word gespoten.
uiteraard heb ik geprobeerd foto's te maken van de achterkant maar ik kon dit absoluut niet goed op beeld krijgen, als zaterdag de voorkant ook weer in elkaar zit zal ik hem misschien zaterdag even naar buiten rijden voor wat foto's.
Zo dit weekend weer druk bezig geweest, heb de veren voor weer terug geplaatst en het resultaat mag er wezen. technisch is de auto nu klaar, ik vind het wel mooi geweest voor deze winterstop. ga me nu alleen nog concentreren op de laatste afwerking zodat de auto kan worden overgespoten.
Heb de auto ook nog even naar buiten gereden voor wat foto's, vanaf december stil gestaan maar toch starten en meteen lopen. Heb toch wel veel zin om er weer lekker in te kunnen rijden.
Ja, uiteraard gaat het helemaal goed komen. En met verlagen zou ik graag willen helpen als mijn auto klaar is, kan waarschijnlijk wel een keer op zaterdag voor me zelf aan het werk in de garage waar ik werk.
Heeft iemand hier een truc om het spiegelglas er uit te halen? Ik denk dat het iets te maken heeft met de twee gaatjes aan de onderkant, maar kreeg het zo snel niet voor elkaar, ik denk eerst maar even op het forum vragen voordat ik iets sloop.
Ook zit mijn linker koplamp niet helemaal lekker, aan de linker kant zit hij bijna tegen het zijscherm aan terwijl ik aan de andere kant van de koplamp 1,5 centimeter over heb, is dit ook nog af te stellen?
Comment