tijd voor wat aandacht

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bonzo
    924 Fan
    • Aug 2015
    • 154

    #16
    Re: tijd voor wat aandacht

    goed bezig

    Comment

    • lolkoek
      924 Wannabe
      • Feb 2015
      • 71

      #17
      Re: tijd voor wat aandacht

      Originally posted by Daan_924
      Goed zo al die kabels, scheelt weer enkele grammetjes, en mogelijke storing.
      Komt dit van extra radio en speakers?
      nee, het heeft er tenminste niet op geduid dat het met speakers te maken had, wel waren de stroomdraden voor de radio doorgeknipt, dit heb ik weer aangesloten zodat de radio weer netjes over het contact werkt. Dat vind ik toch een stuk fijner als wat ik eerst had, stroom direct van de accu afhalen.

      Comment

      • lolkoek
        924 Wannabe
        • Feb 2015
        • 71

        #18
        Re: tijd voor wat aandacht

        zo, na een lange tijd, komt er weer een update. Ondertussen ben ik wel heel veel opgeschoten, al stonden de laatste weken vooral in het teken van plamuren en alle randjes netjes maken. inmiddels zitten de achterschermen er ook op maar ook daarbij komt een hoop kijken om dat netjes te krijgen. bij de foto van het zijvoorscherm lijkt het inderdaad alsof de hele punt van plamuur is, maar dit is niet het geval

        Verder ben ik ook bezig geweest met het verlagen van de auto, heb het hele torsie gedeelte onder de auto los gehad en de torsiestaaf een tandje verschoven. het zit nog niet helemaal teruggebouwd omdat er een rubber stuk is waar ik even een nieuwe voor moet hebben. als ik die binnen heb zet ik alles weer weer terug en dan ga ik de veerpoten voor los halen voor de andere veren.

        Verder is er niet veel interessants gebeurd, het interieur laat ik er uit totdat de auto is overgespoten.

        als laatste nog wat foto's, ik hoop deze week weer wat meer informatie te kunnen geven
        Attached Files

        Comment

        • MrCarmaniac
          924 Fan
          • Oct 2015
          • 297

          #19
          Re: tijd voor wat aandacht

          heb jij de spoiler die te zien is op de eerste fotos nog? Ik zou graag die spoiler kopen maar heb nog niks kunnen vinden. Is die van jou te koop?
          Porsche 924 - the car that saved Porsche

          Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie

          Comment

          • Thijsch
            924 Gek
            • Apr 2013
            • 914

            #20
            Re: tijd voor wat aandacht

            Gaat inderdaad veel tijd zitten in het voorbewerken, maar zeker bij spuiten is dat de moeite waard. Anders krijg je een auto die op z'n amerikaans is gespoten en daar ga je naar verloop van tijd echt aan ergeren. Je spuit ' m niet in de originele kleur, toch? In dat geval zou ik zeker onderkant van motorkap, instaplijsten, binnenkant deuren etc. meenemen.

            Verder achterlichten eruit, rubber rond kofferbakslot, spiegels loshalen, deurgrepen en de hoekjes van alle bumpers goed meenemen. Dan wordt het vast en zeker een plaatje.

            Comment

            • lolkoek
              924 Wannabe
              • Feb 2015
              • 71

              #21
              Re: tijd voor wat aandacht

              Dat is inderdaad wel de bedoeling ja, als je je deur open trekt en je ziet een andere kleur bij de instap, dat is natuurlijk geen pan, we doen het goed of we doen het niet ik wil inderdaad zo veel mogelijk doen, alleen de motorruimte niet, dat komt volgende winterstop wel.

              Comment

              • lolkoek
                924 Wannabe
                • Feb 2015
                • 71

                #22
                Re: tijd voor wat aandacht

                zo dit weekend toch weer lekker bezig geweest.
                heb de hele torsiegedeelte achter weer volledig in elkaar gezet, en de auto weer op zijn wielen gezet, zelf vind ik de verlaging fantastisch gelukt. daarna meteen de veerpoten voor er uit gehaald en maandag op me werkt meteen de nieuwe veren er op gezet, deze ga ik zaterdag weer onder de auto monteren. ik ben ook verder met de afwerking bezig geweest van de bodykit, wat ook al redelijk opschiet. heb ook alvast het een en ander van de auto afgehaald voor als deze over een paar weekjes word gespoten.

                uiteraard heb ik geprobeerd foto's te maken van de achterkant maar ik kon dit absoluut niet goed op beeld krijgen, als zaterdag de voorkant ook weer in elkaar zit zal ik hem misschien zaterdag even naar buiten rijden voor wat foto's.
                Attached Files

                Comment

                • MrCarmaniac
                  924 Fan
                  • Oct 2015
                  • 297

                  #23
                  Re: tijd voor wat aandacht

                  Netjes man, ben benieuwd naar het resultaat. Ik wil zelf ook gaan verlagen
                  Porsche 924 - the car that saved Porsche

                  Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie

                  Comment

                  • lolkoek
                    924 Wannabe
                    • Feb 2015
                    • 71

                    #24
                    Re: tijd voor wat aandacht

                    Zo dit weekend weer druk bezig geweest, heb de veren voor weer terug geplaatst en het resultaat mag er wezen. technisch is de auto nu klaar, ik vind het wel mooi geweest voor deze winterstop. ga me nu alleen nog concentreren op de laatste afwerking zodat de auto kan worden overgespoten.

                    Heb de auto ook nog even naar buiten gereden voor wat foto's, vanaf december stil gestaan maar toch starten en meteen lopen. Heb toch wel veel zin om er weer lekker in te kunnen rijden.
                    Attached Files

                    Comment

                    • bonzo
                      924 Fan
                      • Aug 2015
                      • 154

                      #25
                      Re: tijd voor wat aandacht

                      lekker bezig

                      Comment

                      • M.B.H.
                        924 Freak
                        • Feb 2008
                        • 6043

                        #26
                        Re: tijd voor wat aandacht

                        Goed bezig , het komt wel goed zo te zien met je 924
                        924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.

                        Comment

                        • MrCarmaniac
                          924 Fan
                          • Oct 2015
                          • 297

                          #27
                          Re: tijd voor wat aandacht

                          Ik vind dat hij een mooie hoogte heeft, mn handen gaan jeuken om het ook te doen
                          Porsche 924 - the car that saved Porsche

                          Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie

                          Comment

                          • lolkoek
                            924 Wannabe
                            • Feb 2015
                            • 71

                            #28
                            Re: tijd voor wat aandacht

                            Ja, uiteraard gaat het helemaal goed komen. En met verlagen zou ik graag willen helpen als mijn auto klaar is, kan waarschijnlijk wel een keer op zaterdag voor me zelf aan het werk in de garage waar ik werk.

                            Comment

                            • Berend72
                              924 Fan
                              • Feb 2016
                              • 250

                              #29
                              Re: tijd voor wat aandacht

                              Zo, mooi project. Je pakt het rigoreus aan, maar ziet er prima uit. Succes!

                              Comment

                              • lolkoek
                                924 Wannabe
                                • Feb 2015
                                • 71

                                #30
                                Re: tijd voor wat aandacht

                                Heeft iemand hier een truc om het spiegelglas er uit te halen? Ik denk dat het iets te maken heeft met de twee gaatjes aan de onderkant, maar kreeg het zo snel niet voor elkaar, ik denk eerst maar even op het forum vragen voordat ik iets sloop.

                                Ook zit mijn linker koplamp niet helemaal lekker, aan de linker kant zit hij bijna tegen het zijscherm aan terwijl ik aan de andere kant van de koplamp 1,5 centimeter over heb, is dit ook nog af te stellen?

                                Comment

                                Working...