Re: Een perfecte 924 verder perfectioneren
Maar even een stomme vraag/opmerking hé... (en ik zeg niet dat het zo is, maar iets om over na te denken...)
Als die witte kap gekit zit tegen het chassis en de tunnel, dan zou dat in theorie luchtdicht zijn en zou er nooit (benzine)lucht in de cabine kunnen komen via die route...
Zou het niet bv kunnen komen uit de afdekkap van de benzinepomp?
Maar even een stomme vraag/opmerking hé... (en ik zeg niet dat het zo is, maar iets om over na te denken...)
Als die witte kap gekit zit tegen het chassis en de tunnel, dan zou dat in theorie luchtdicht zijn en zou er nooit (benzine)lucht in de cabine kunnen komen via die route...
Zou het niet bv kunnen komen uit de afdekkap van de benzinepomp?

Dan kan ik van de winter aan de slag met hetzelfde klusje.
. Nou het valt wel mee. Wat lastig is, is dat je geen brug hebt. Dus telkens weer onder de auto kruipen en teurg om onderdelen weg te leggen. Maar verder is het goed te doen. De tank zelf gaat denk ik een uitdaging worden. U hoort van mij.........
. Ik heb een setje van die linkse taps besteld. Ik maak dan gebruik van het verschil in uitzettingscoëfficient tussen aluminium en staal en verwarm de versnellingsbak rond de afgebroken bout, als ik die tap gebruik. Althans dat is het plan. KWW. Kieken wat ut wordt
Comment