Een perfecte 924 verder perfectioneren

Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vlaanderen
    924 Wannabe
    • Jun 2024
    • 42

Dus toch!

Comment

• Beer924
      924 Gek
      • Aug 2021
      • 1077

Yep. Toch proberen.

Comment

• Riggard
        924 Fan
        • Jan 2021
        • 574

Benieuwd hoe het gaat lopen! Succes met de verkoop!

Comment

• Beer924
          924 Gek
          • Aug 2021
          • 1077

Ik ben zelf ook erg benieuwd. Ik ben al blij dat ik een keus gemaakt heb

Comment

• Beer924
            924 Gek
            • Aug 2021
            • 1077

Maar beste mensen, mijn keus heb ik aangepast.............................. De 924 blijft toch. Ik weet het. Het is geen toonbeeld van vastberadenheid, maar de twijfel begon echt toe te slaan. En beter ten hele gekeerd dan ten halve gedraaid zullen we maar zeggen. Ik weet nu wat ik heb. Een vrijwel nieuwe auto. Alleen de achterkant nog een keer loshalen. Nou ja, dat levert dan in ieder geval weer wat verhalen op hier op het forum.

Comment

• Ronaldbm
              924 Addict
              • Aug 2014
              • 1745

Hahaha het 924!virus kruipt waar het niet gaan kan. Wat maakte dat je van gedachten bent veranderd? Laag bod, of crap op de markt?
              Project 924....and nice driving

Comment

• Beer924
                924 Gek
                • Aug 2021
                • 1077

Dat was een gevoelskwestie. Vraag me niet waarom of hoe. Soms voel je ineens een onzichtbare hand op je schouder en hoor je een stem daarachter die fluistert dat je iets niet moet doen. En ik ben zo ongelovig als de pest!!
                Maar ik ben bang dat ik nog niet helemaal klaar ben met die gekke 924. En dat ik een gierende spijt ga krijgen bij verkoop. Er waren twee reageerders met wat vragen. Verder dus niet. Slechte markt ook. Dat is overigens jammergenoeg anders met een 944. Helaas heb ik geen ruimte voor nog een auto anders was er zeker wel een 944 gekomen. Als ik een goeie zou vinden tenminste. Maar hey, er staat ook nog een 997 cabriolio...... Je moet ook een keer tevreden zijn toch?

Comment

• captainfrasca
                  Administrator
                  • May 2007
                  • 3595

Als ik het geld, was je hem al kwijt geweest. Ik ken jou 924 al wat jaartjes toen Kourens hem nog had. Die heeft er ook heel veel mee gedaan.

Porsche isn't just a car, but a way of life!
                  1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
                  Lees hier de regels van 924forum.nl

Comment

• Beer924
                    924 Gek
                    • Aug 2021
                    • 1077

Daar lift ik ook dankbaar op mee. Maar uiteindelijk is hij nu niet alleen mooi maar technisch ook errug goed geworden. En ik ga dus nog even doorrrrrr

Comment

• Riggard
                      924 Fan
                      • Jan 2021
                      • 574

Soms moet je het even ervaren om te weten hoe het is... we lezen de verhalen over de nieuwe uitlaat wel

Comment

• Beer924
                        924 Gek
                        • Aug 2021
                        • 1077

Dus gaan we lekker door. Hahaha. Ik was van de week bij een 924S en het viel me op dat daarvan de bovenste sierlijst bij de voorruit anders van vorm was dan de mijne. Die sierlijst sloot veel beter af dan die van mij. Ik ben al aan het zoeken geweest in de PET en in het prachtige boek van Jörg Austen over de ontwikkeling van de diverse modellen van de transaxles maar kom nergens die lijst tegen. Herkent iemand dit, of heb ik iets gevonden wat nog niet eerder opgevallen was.

Dit is mijn situatie. Het kiert aan alle kanten. Bij die S zag ik dat de lijst keurig schuin naar beneden liep en op de ruit aansloot. Dat wil ik ook.....

DSC04820 bewerkt.jpg
                        Attached Files

Comment

• Beer924
                          924 Gek
                          • Aug 2021
                          • 1077

Even een printje van joeptroep gemaakt en gearceerd wat ik bedoel.

Sierlijst boven gearceerd.jpg

Comment

• Beer924
                            924 Gek
                            • Aug 2021
                            • 1077

Uit de categorie je hebt er niks aan, het wordt er niet beter van, maar ik wil het nu eenmaal, dit keer de slangen van de ruitensproeier vervangen. Dat waren miezerige dunne slangetjes. Ik had ooit al eens gezien dat er af fabriek slangen gebruikt waren met een soort vlechtwerk. En wat denk je dan als maniakaal verbeteraar. Dat wil ik ook. Bij deze dus.....

Oud

20241016_162051.jpg
                            20220729_125606.jpg

Nieuw

20241016_202654.jpg

20241016_202704(0).jpg

Comment

• captainfrasca
                              Administrator
                              • May 2007
                              • 3595

Die sierlijst is ergens in '82 of '82 toen veranderd naar een wat vlakker model. De mijn heeft de hoekige zeg maar, die van mijn broer ('83er) heeft die vlakkere. Dus je zou eens kunnen kijken of je hem ergens van een sloperij kunt vissen en op kan knappen? Ik geloof dat hij op de 944 standaard was vanaf '82.
                              Porsche isn't just a car, but a way of life!
                              1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
                              Lees hier de regels van 924forum.nl

Comment

• Beer924
                                924 Gek
                                • Aug 2021
                                • 1077

Hey kijk dat is mooie informatie. Bedankt. Daar kan ik wat mee. Ik wil binnenkort eens even bij stuttparts in Appelscha langs en eens even rondneuzen. Ik heb nog wat meer kleine dingetjes op mijn verlanglijstje staan.

Comment

Working...