En we zijn weer aan het knutselen geweest. Uit de categorie (te)veel geluid heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb de bodemplaat van de kofferbak geisoleerd met antidreunmat. Ik kon wat overnemen van een vriend die de hele binnenkant van zijn Hummer H1 ermee heeft bekleed. Het had niet mijn voorkeur want het is van dat grijs-glimmende spul. Het is echter prettig te verwerken. Met deze temperaturen helpt een föhn echter wel een beetje mee om het makkelijker te plooien. Ach en met de bekleding erover zie je er niks van. Ook de bak van het reservewiel is nu deels (want hoeft niet overal) bekleed met antdreunplaat dat ik nog had uit de tijd dat de motor eruit lag en ik het schutbord van een nieuwe isolatielaag had voorzien. Dat is alweer even geleden zag ik aan de foto's. Ik heb er geen idee van of het scheelt, maar als je het niet probeert weet je het helemaal niet.
Dan nog een leuk feitje. In mijn voortdurende zoektocht naar de geschiedenis van de auto heb ik via een omweg weer een voormalige eigenaar opgeduikeld. Hij heeft de auto 20 jaar geleden gehad en gekocht voordat Laurens de 924 had. Vanmorgen lang telefonisch met hem gesproken en hij heeft nog beeldmateriaal. Hij stuurt het naar me op. Prachtig.
Foto's? Tuurlijk. Fijn weekend allemaal.
DSC04831.jpg DSC04833.jpg
Dan nog een leuk feitje. In mijn voortdurende zoektocht naar de geschiedenis van de auto heb ik via een omweg weer een voormalige eigenaar opgeduikeld. Hij heeft de auto 20 jaar geleden gehad en gekocht voordat Laurens de 924 had. Vanmorgen lang telefonisch met hem gesproken en hij heeft nog beeldmateriaal. Hij stuurt het naar me op. Prachtig.
Foto's? Tuurlijk. Fijn weekend allemaal.
DSC04831.jpg DSC04833.jpg
Comment