Een perfecte 924 verder perfectioneren

Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 924ERKE
    924 Fan
    • Oct 2024
    • 111

Vind hem erg mooi passen.
    Niet schreeuwerig en toch een sobere uitvoering..
    Het merk klopt met de originele en die gaan ook wel eens stuk.
    De mijne is al eens hersteld door een vriend ....die daar wat van kent...
    Zou ook voor deze kieze mocht ik er één nodig hebben.
    Ik luister ook bijna altijd naar muziek via een stick....die muziek gaat dan via een transmitter naar een frequentie van de radio.
    de transmitter kan je niet zien en is bedienbaar met een knopje op de middenconsole.
    plaats genoeg daar bij mij want daar zaten toch alleen maar afdekplaatjes.
    En ja ?Originaliteit zal er nog genoeg zijn aan de auto....bovendien een leuk winterwerkje ....
    Weer een upgrade .

Comment

• Beer924
      924 Gek
      • Aug 2021
      • 1077

Zo langzaamaan is het doosje met upgrades helaas wel zo'n beetje leeg....
      Ik hoop dat het dashboard blijft zoals het nu is, anders wordt dat nog wel een keer een project(je).

Comment

• Riggard
        924 Fan
        • Jan 2021
        • 574

Bekend dilemma. Gezien ik het heerlijk vind om muziek te luisteren tijdens het rijden, heb ik een soortgelijke concessie gedaan.

Geen seconde spijt gehad. Wel een keer een compliment van een mede 924 eigenaar op hoe goed de radio in het interieur paste.

​​​​Er ligt hier nog wel een oude nurburg ssk die ik graag nog een keer wil omnouwen/aanpassen zodat er ook Bluetooth op kan, maar dat is een vrij complex project heb ik begrepen.​

Comment

• Beer924
          924 Gek
          • Aug 2021
          • 1077

Ja ombouwen/aanpassen voor usb of blauwtand zijn mogelijkheden, maar zijn bijna net zo duur als deze radio en niet altijd met het gewenste (goede) resultaat. En nu heb ik gewoon goeie ontvangst. Het is een mooi klein radiootje zonder cd speler, dus de bedrading kon ik ook zo makkelijk wegwerken en aansluiten met de isostekkers.

Overigens vanmiddag weer een eind gereden en ik moet zeggen, dat de auto steeds meer naar mijn zin wordt. Toch wel.

Comment

• Beer924
            924 Gek
            • Aug 2021
            • 1077

Ik ben gisteren met de 924 naar Appelscha gereden om een bezoekje te brengen aan Febijan van Stuttparts. Hij adverteert behoorlijk veel op Marktplaats met transaxle onderdelen. Aangezien ik toch al wel wat onderdelen bij hem heb heb kunnen scoren (uiteraard via het web), wilde ik een persoonlijk contactje maken. Hij is er alleen op zaterdag. Hartstikke leuke ochtend gehad. En man, man, wat heeft ie een onderdelen. Ongelooflijk. Ja, natuurlijk allemaal gebruikt, maar dat soort onderdelen kun je gewoon weer als nieuw maken. En nee, ik heb geen aandelen hoor.......

Comment

• Riggard
              924 Fan
              • Jan 2021
              • 574

Leuk! Hij is ook een keer bij mij langs geweest voor wat onderdelen die ik verkocht. Fijne kerel, netjes in de omgang... En natuurlijk een prima excuus voor een mooi ritje

Comment

Working...