Ondertussen heb ik nieuwe homokineten bij Motointegrator besteld. Er is een Nederlandse website, maar volgens mij wordt het vanuit Frankrijk geleverd. Duurt ook altijd een paar dagen voordat je de spullen hebt. Er zijn enorme prijsverschillen tussen de verschillende leveranciers. Bij Rosepassion kosten de homokineten (GKN) €209 per stuk. Bij Partworks (SKF) €45 per stuk en bij Motointegrator (SKF) €31 per stuk. Ik heb ze uiteraard bij Rosepassion besteld, want met die 100.000 km per jaar die ik met de 924 rij kan ik geen risico lopen...... Hahaha. Dat lijkt toch nergens op man!
Aangezien ik genoeg tijd heb, maakt het me niet zoveel uit wanneer het geleverd wordt. Daarom heb ik niet bij Alpo (snelle levering) geïnformeerd, want ik wil niet telkens daar alleen maar vragen wat iets kost en niets kopen. Alpo is zeker niet altijd de gunstigste kwa prijs, ook la zetten ze op de factuur giga kortingen.
Eerdere bestellingen bij Motointegrator verliepen prima en waren ook gewoon merk onderdelen. Kortom met een paar dagen zal het wel binnen zijn en kan ik weer verder in de hoop dat daarmee een einde komt aan een al langer opspelende Gremlin.
Aangezien ik genoeg tijd heb, maakt het me niet zoveel uit wanneer het geleverd wordt. Daarom heb ik niet bij Alpo (snelle levering) geïnformeerd, want ik wil niet telkens daar alleen maar vragen wat iets kost en niets kopen. Alpo is zeker niet altijd de gunstigste kwa prijs, ook la zetten ze op de factuur giga kortingen.
Eerdere bestellingen bij Motointegrator verliepen prima en waren ook gewoon merk onderdelen. Kortom met een paar dagen zal het wel binnen zijn en kan ik weer verder in de hoop dat daarmee een einde komt aan een al langer opspelende Gremlin.
normale merken prijzen.
Comment