De 50 jahre edition van Captainfrasca!!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.Comment
-
Re: Project Porka van Captainfrasca!!
AARRRGGhh, ik begin last te krijgen van een warme start probleem.
Nu lekt mijn brandstoffilter, dus misschien dat ie daar lucht aanzuigt, vandaag de boel maar eens strakker aan trekken.....Porsche isn't just a car, but a way of life!
1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
Lees hier de regels van 924forum.nl
Comment
-
Re: Project Porka van Captainfrasca!!
Ja het probleem lijkt vooralsnog verholpen.
Alleen nu zit ik weer met een gebroken Push-rod, ik zit alleen te twijffelen of ik een gebruikte neem of een nieuwe. De nieuwe kost zo'n 90 euro bij de dealer. Maar bij een gebruikte weet ik dus ook niet hoe lang die mee zal gaan...
Nummertje 6 op de afbeelding...
De rubbers e.d. bestel ik nieuw, die kosten haast niks bij de dealer...Porsche isn't just a car, but a way of life!
1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
Lees hier de regels van 924forum.nl
Comment
-
Re: Project Porka van Captainfrasca!!
Maar ja da's veel werk om het netjes en goed te doen, kan er hele uitleg over geven, maar ik zou omteren voor een 2de hands 90euro is wel duur.... en dat is maar voor 1 kant? Ik ga zelf een occassie steken + torsie bar, deze is niet meer 100% recht bij mij, vandaar dat er 1 rubber versleten was....Comment
-
Re: Project Porka van Captainfrasca!!
ik weet niet wat een gebruikte kost maar ik kan me indenken dat je voor een nieuwe een paar gebruikte hebt....
Ik zou voor een gebruikte gaan welke even een spuitbusbehandelingetje kreeg.;-)Comment
-
Re: Project Porka van Captainfrasca!!
ik vond deze advertentie op marktplaats
als hij draagarmen te koop heeft .....
dan heeft hij vast ook wel een pushrot!
wie niet waagt .....think PORSCHitiveComment
-
Re: Project Porka van Captainfrasca!!
Rij ik gisteravond om 11 uur netjes op de A6 richting Lelystad (kwam net terug van de Connexxion school), niks aan de hand 13,5 volt op het volt metertje, zie ik ineens mijn dashboard verlichting zwakker worden mijn eerste reactie was: uhmmmmm??? kijk op mijn voltmeter staat er maar 10V. Lekker is dat dacht ik nog. Ik reed uiteraard met mijn lichten aan dus ik zag de bui al hangen. Maar goed wel thuis gekomen gelukkig.
Vanmiddag maar eens ff kijken wat er aan de hand was.
Bleek de dikke kabel die loopt van mijn dynamo naar mijn startmotor doormidden te zijn?????? vaag allemaal. Hij loopt nergens tegenaan of zo.
Maar goed, ik heb alweer een nieuwe kabel gemaakt (zie foto). Hij verdient niet de schoonheidsprijs maar hij moet werken.
De ogen zijn gesoldeerd (bijgebrek aan een soldeerbout maar met het gasfornuis gedaan:doh En om de ogen een aantal lagen isoleertape.
Vanavond dus maar niet naar Connexxion anders sta ik halverwege op de vlugstrook. Morgenochten maar weer eens verlpicht sleutelen....Porsche isn't just a car, but a way of life!
1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
Lees hier de regels van 924forum.nl
Comment
-
Re: Project Porka van Captainfrasca!!
jha dat is gevoelige bedrading daar bij de uitlaat, persoonlijk heb ik een idee om het om te leiden ;-)'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.Comment
-
Re: Project Porka van Captainfrasca!!
Dat wordt dan flink omleiden Tycho!Porsche isn't just a car, but a way of life!
1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
Lees hier de regels van 924forum.nl
Comment
-
Re: Project Porka van Captainfrasca!!
ja dat moet ik nog even bekijken maar dat komt wel als ik er een heel nieuwe draadboom in ga leggen, eerst maar de olie lekkage en de koelvin vervangen.
hij liep net weer warm, koelvin draaide niet:doh: maar ik heb er aan gezeten en toen deed ie het weer, dus dan is er een wikkeling binnen in kapot:frown:
en volgensmij lekt ie olie waar ik een verse pakking heb gebruikt en goed schoon gemaakt:shocked: dus dan gaan we maar knoeien met vloeibare pakking:doh:'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.Comment
Comment