Re: Project: Die BRAUNE!!!!
Deze man heeft hem al een tijdje te koop, wellicht wil hij wat zakken met de prijs:
Project: Die BRAUNE!!!!
Collapse
X
-
Re: Project: Die BRAUNE!!!!
Originally posted by 924turbo2HRC zijn revisiesetjes voor, gewoon te verkrijgen bij Alpo (staan ook in Pet)
alpo heeft ze niet meer. Ik zag wel via de PET dat ze via Porsche nog wel leverbaar zouden zijn. Maar 90 euro is opzich wel duur. Wellicht via een goede remmenspecialist?Leave a comment:
-
Re: Project: Die BRAUNE!!!!
HRC zijn revisiesetjes voor, gewoon te verkrijgen bij Alpo (staan ook in Pet)Leave a comment:
-
Re: Project: Die BRAUNE!!!!
Wij hebben ontlucht met een ezibleed variant, dus dat er lucht in stroomt lijkt mij niet aan de orde.....
Ik denk toch dat de HRC dood is. Zijn daar nog revisiesetjes voor te krijgen, anders moet er alsnog een nieuwe op €€€€€.....Leave a comment:
-
Re: Project: Die BRAUNE!!!!
probeer dit eens: bij het intrappen het ontluchtingsschroefje los, pedaal vasthouden, ontluchtingschroef dichtdraaien en dan pas pedaal los ...... Kan zijn dat je lucht terug zuigt in het systeem.Leave a comment:
-
Re: Project: Die BRAUNE!!!!
We hebben met draaiende en niet draaiende motor gedaan. Er komt in beide gevallen toch redelijk wat olie eruit te gooien.Leave a comment:
-
Re: Project: Die BRAUNE!!!!
Is dit met een draaiende moter of niet draaiende moter ????
lijkt mij dat je hoofdrem cil. half werkt maar dat merk je al bij het ontluchten.
Je krijgt dan geen remolie uit de nippels als je gebruikt maakt van de
H.R.C.---Dmv de pomp/pers slag te gebruiken.Leave a comment:
-
Re: Project: Die BRAUNE!!!!
hihi, ik was nog aan het editten, kijk maar in je linkertrommel, dat handremmechanisme zal wel fout zitten, dan krijg je hetzelfde effect ..... :shocked:Leave a comment:
-
Re: Project: Die BRAUNE!!!!
De achter remmen hebben we al goed afgesteld, dat was één van onze eerste gedachten.....
Wat ook nog zou kunnen, is dat de hoofdremcilinder die we geplaatst hebben ook stuk is. Is er een goede manier om de HRC te testen?Leave a comment:
-
Re: Project: Die BRAUNE!!!!
Originally posted by captainfrascaWe zijn al weer een tijdje aan het sleutelen met dit beestje, alleen loopt het niet helemaal zoals het moet.
We hebben iig de cilinderkop laten reviseren dus die kan weer even mee.
alleen sinds een paar weken hebben we problemen met de remmen.
Het rempedaal ligt gewoon te diep voordat er actie komt zeg maar, dus alsof er lucht inzit.
We hebben inmiddels een ander hoofdremcilinder geprobeerd, nieuwe wielremcilinders en de schoenen nagesteld, zonder verbetering.
Wat ook vreemd is, is dat de linkerhandrem niet werkt, maar dat zou de kabel eventueel kunnen zijn, maar dat verklaard niet dat het rempedaal te diep ligt.
Wie o wie weet wat er nog meer aan de hand zou kunnen zijn.
We hebben liter remvloeistof inmiddels gebruikt en voor en achter heel vaak ontlucht.Leave a comment:
-
Re: Project: Die BRAUNE!!!!
We zijn al weer een tijdje aan het sleutelen met dit beestje, alleen loopt het niet helemaal zoals het moet.
We hebben iig de cilinderkop laten reviseren dus die kan weer even mee.
alleen sinds een paar weken hebben we problemen met de remmen.
Het rempedaal ligt gewoon te diep voordat er actie komt zeg maar, dus alsof er lucht inzit.
We hebben inmiddels een ander hoofdremcilinder geprobeerd, nieuwe wielremcilinders en de schoenen nagesteld, zonder verbetering.
Wat ook vreemd is, is dat de linkerhandrem niet werkt, maar dat zou de kabel eventueel kunnen zijn, maar dat verklaard niet dat het rempedaal te diep ligt.
Wie o wie weet wat er nog meer aan de hand zou kunnen zijn.
We hebben liter remvloeistof inmiddels gebruikt en voor en achter heel vaak ontlucht.Leave a comment:
-
Re: Project: Die BRAUNE!!!!
even een schuurpapiertje langs de contacten van de zekeringen in de zekering kast raggen (daarmee bedoel ik dus de aansluitingen in de zekeringkast en niet de zekering zelf) klein laagje vaseline erop en klaar. Ook even achter de zekeringkast de 2 centrale massa punten voor het dash en aanverwanten los nemen, helemaal schoon schuren (stralen het beste), laagje zuur vrije vaseline erop, nieuwe boutje met wat kopervet en gaan.
Oh ja en nieuwe zekeringenLeave a comment:
-
Re: Project: Die BRAUNE!!!!
dit zijn de lastige en dus ook kans op terug komende Storingen :frown:
maar goed op dit moment doet hij het dus Afwachten ;-)Leave a comment:
-
Re: Project: Die BRAUNE!!!!
wel vaag
maar
OPGELOST
en daar ging het om!Leave a comment:
Leave a comment: