Project: Die BRAUNE!!!!

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 924turbo2
    replied
    Re: Project: Die BRAUNE!!!!

    Deze man heeft hem al een tijdje te koop, wellicht wil hij wat zakken met de prijs:

    Leave a comment:


  • Frenske
    replied
    Re: Project: Die BRAUNE!!!!

    brezan?

    Leave a comment:


  • captainfrasca
    replied
    Re: Project: Die BRAUNE!!!!

    Originally posted by 924turbo2
    HRC zijn revisiesetjes voor, gewoon te verkrijgen bij Alpo (staan ook in Pet)


    alpo heeft ze niet meer. Ik zag wel via de PET dat ze via Porsche nog wel leverbaar zouden zijn. Maar 90 euro is opzich wel duur. Wellicht via een goede remmenspecialist?

    Leave a comment:


  • 924turbo2
    replied
    Re: Project: Die BRAUNE!!!!

    HRC zijn revisiesetjes voor, gewoon te verkrijgen bij Alpo (staan ook in Pet)

    Leave a comment:


  • captainfrasca
    replied
    Re: Project: Die BRAUNE!!!!

    Wij hebben ontlucht met een ezibleed variant, dus dat er lucht in stroomt lijkt mij niet aan de orde.....

    Ik denk toch dat de HRC dood is. Zijn daar nog revisiesetjes voor te krijgen, anders moet er alsnog een nieuwe op €€€€€.....

    Leave a comment:


  • Frenske
    replied
    Re: Project: Die BRAUNE!!!!

    probeer dit eens: bij het intrappen het ontluchtingsschroefje los, pedaal vasthouden, ontluchtingschroef dichtdraaien en dan pas pedaal los ...... Kan zijn dat je lucht terug zuigt in het systeem.

    Leave a comment:


  • captainfrasca
    replied
    Re: Project: Die BRAUNE!!!!

    We hebben met draaiende en niet draaiende motor gedaan. Er komt in beide gevallen toch redelijk wat olie eruit te gooien.

    Leave a comment:


  • M.B.H.
    replied
    Re: Project: Die BRAUNE!!!!

    Is dit met een draaiende moter of niet draaiende moter ????
    lijkt mij dat je hoofdrem cil. half werkt maar dat merk je al bij het ontluchten.
    Je krijgt dan geen remolie uit de nippels als je gebruikt maakt van de
    H.R.C.---Dmv de pomp/pers slag te gebruiken.

    Leave a comment:


  • Frenske
    replied
    Re: Project: Die BRAUNE!!!!

    hihi, ik was nog aan het editten, kijk maar in je linkertrommel, dat handremmechanisme zal wel fout zitten, dan krijg je hetzelfde effect ..... :shocked:

    Leave a comment:


  • captainfrasca
    replied
    Re: Project: Die BRAUNE!!!!

    De achter remmen hebben we al goed afgesteld, dat was één van onze eerste gedachten.....

    Wat ook nog zou kunnen, is dat de hoofdremcilinder die we geplaatst hebben ook stuk is. Is er een goede manier om de HRC te testen?

    Leave a comment:


  • Frenske
    replied
    Re: Project: Die BRAUNE!!!!

    Originally posted by captainfrasca
    We zijn al weer een tijdje aan het sleutelen met dit beestje, alleen loopt het niet helemaal zoals het moet.

    We hebben iig de cilinderkop laten reviseren dus die kan weer even mee.

    alleen sinds een paar weken hebben we problemen met de remmen.

    Het rempedaal ligt gewoon te diep voordat er actie komt zeg maar, dus alsof er lucht inzit.

    We hebben inmiddels een ander hoofdremcilinder geprobeerd, nieuwe wielremcilinders en de schoenen nagesteld, zonder verbetering.

    Wat ook vreemd is, is dat de linkerhandrem niet werkt, maar dat zou de kabel eventueel kunnen zijn, maar dat verklaard niet dat het rempedaal te diep ligt.

    Wie o wie weet wat er nog meer aan de hand zou kunnen zijn.

    We hebben liter remvloeistof inmiddels gebruikt en voor en achter heel vaak ontlucht.
    hoe staan je achterremmen afgesteld? als die te los staan moet de cilinder een grotere weg maken om te werken welk resulteerd in een diep aangrijpend rempedaal. :frown: bij verkeerd gemonteerde handremmechanisme krijg je hetzelfde, zeker omdat je al aangeeft dat een kant de handrem niet werkt

    Leave a comment:


  • captainfrasca
    replied
    Re: Project: Die BRAUNE!!!!

    We zijn al weer een tijdje aan het sleutelen met dit beestje, alleen loopt het niet helemaal zoals het moet.

    We hebben iig de cilinderkop laten reviseren dus die kan weer even mee.

    alleen sinds een paar weken hebben we problemen met de remmen.

    Het rempedaal ligt gewoon te diep voordat er actie komt zeg maar, dus alsof er lucht inzit.

    We hebben inmiddels een ander hoofdremcilinder geprobeerd, nieuwe wielremcilinders en de schoenen nagesteld, zonder verbetering.

    Wat ook vreemd is, is dat de linkerhandrem niet werkt, maar dat zou de kabel eventueel kunnen zijn, maar dat verklaard niet dat het rempedaal te diep ligt.

    Wie o wie weet wat er nog meer aan de hand zou kunnen zijn.

    We hebben liter remvloeistof inmiddels gebruikt en voor en achter heel vaak ontlucht.

    Leave a comment:


  • Meneer aard
    replied
    Re: Project: Die BRAUNE!!!!

    even een schuurpapiertje langs de contacten van de zekeringen in de zekering kast raggen (daarmee bedoel ik dus de aansluitingen in de zekeringkast en niet de zekering zelf) klein laagje vaseline erop en klaar. Ook even achter de zekeringkast de 2 centrale massa punten voor het dash en aanverwanten los nemen, helemaal schoon schuren (stralen het beste), laagje zuur vrije vaseline erop, nieuwe boutje met wat kopervet en gaan.

    Oh ja en nieuwe zekeringen

    Leave a comment:


  • M.B.H.
    replied
    Re: Project: Die BRAUNE!!!!

    dit zijn de lastige en dus ook kans op terug komende Storingen :frown:
    maar goed op dit moment doet hij het dus Afwachten ;-)

    Leave a comment:


  • klaas 924
    replied
    Re: Project: Die BRAUNE!!!!

    wel vaag
    maar
    OPGELOST
    en daar ging het om!

    Leave a comment:

Working...