Ik wil mij voorzichtig voorstellen want ik heb namelijk geen 924. Ik moet het doen met een 944/ 951.
Maar er zijn zoveel overeenkomsten dat ik me toch maar aangemeld heb. Hoewel het veel moeite gekost heeft. Blijkbaar willen jullie niet teveel nieuwe leden hebben.
Ik woon in de Achterhoek. Heb daar de ruimte om zelf veel aan de auto te sleutelen. Eigenlijk kan ik (wat ruimte/ gereedschap betreft) alles zelf doen.
Vanuit het verleden heb ik veel motor gereden (BSA, Triumph Tiger, BMW en verschillende Ducati's). Maar dat ging steeds sneller en uit lijfsbehoud de overstap gedaan naar auto's.
Een Austin Healey Frogeye. Daar veel rally's mee gereden, oa de Langste Nacht, Betuwe en Gelderlander. De auto was langzamerhand zo goed dat er nauwelijks meer aangesleuteld hoefde te worden. Daarnaast kreeg mijn zoon (waarmee ik de rally's reed als bestuurder) ook zijn gezin en dus minder tijd. Dus de auto verkocht.
Na een paar jaar begon het toch weer te kriebelen. Maar geen Engelse auto meer. De kwaliteit is daar toch van onder de maat. Het werd een Porsche.
De 911 serie is me te duur voor wat hij biedt. Maar ik wil wel graag vermogen. Een 944 turbo, dus.
Mooie op de kop getikt. Zo leek het althans. Als je dan gaat rijden kom je wel wat tegen.
Balansas huizen opnieuw verpakt, riemen vervangen met spanrollen en waterpomp, stuurhuis gereviseerd, turbo idem, radiator vervangen en de startmotor. Nieuwe banden en uitlijnen, enz. Dakafdichting vervangen. Nieuwe uitlaat.
Nog veel meer zaken aangepakt en grotere en kleinere verbeteringen aangebracht. Interieur met wit leder ziet er gelukkig goed uit.
De auto rijdt geweldig! Met een fantastische wegligging.
Op dit ogenblik probeer ik de injectoren te vervangen ivm een lekkage. De keuze is lastig evenals de realisatie als niet iedereen zijn afspraken nakomt.
Maar er zijn zoveel overeenkomsten dat ik me toch maar aangemeld heb. Hoewel het veel moeite gekost heeft. Blijkbaar willen jullie niet teveel nieuwe leden hebben.
Ik woon in de Achterhoek. Heb daar de ruimte om zelf veel aan de auto te sleutelen. Eigenlijk kan ik (wat ruimte/ gereedschap betreft) alles zelf doen.
Vanuit het verleden heb ik veel motor gereden (BSA, Triumph Tiger, BMW en verschillende Ducati's). Maar dat ging steeds sneller en uit lijfsbehoud de overstap gedaan naar auto's.
Een Austin Healey Frogeye. Daar veel rally's mee gereden, oa de Langste Nacht, Betuwe en Gelderlander. De auto was langzamerhand zo goed dat er nauwelijks meer aangesleuteld hoefde te worden. Daarnaast kreeg mijn zoon (waarmee ik de rally's reed als bestuurder) ook zijn gezin en dus minder tijd. Dus de auto verkocht.
Na een paar jaar begon het toch weer te kriebelen. Maar geen Engelse auto meer. De kwaliteit is daar toch van onder de maat. Het werd een Porsche.
De 911 serie is me te duur voor wat hij biedt. Maar ik wil wel graag vermogen. Een 944 turbo, dus.
Mooie op de kop getikt. Zo leek het althans. Als je dan gaat rijden kom je wel wat tegen.
Balansas huizen opnieuw verpakt, riemen vervangen met spanrollen en waterpomp, stuurhuis gereviseerd, turbo idem, radiator vervangen en de startmotor. Nieuwe banden en uitlijnen, enz. Dakafdichting vervangen. Nieuwe uitlaat.
Nog veel meer zaken aangepakt en grotere en kleinere verbeteringen aangebracht. Interieur met wit leder ziet er gelukkig goed uit.
De auto rijdt geweldig! Met een fantastische wegligging.
Op dit ogenblik probeer ik de injectoren te vervangen ivm een lekkage. De keuze is lastig evenals de realisatie als niet iedereen zijn afspraken nakomt.
Comment