even voorstellen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Duco Hidde
    924 Wannabe
    • Jul 2024
    • 2

even voorstellen

Goeden dag allemaal, Na een half jaar problemen met dit forum ben ik, dankzij Beer 924, nu actief. Mijn naam is Duco en ik heb samen met mn kleinzoon van 20 , dit voorjaar een 924S gekocht in Zuid Duitsland. Hij heeft, goed aantoonbaar , maar 78000 gelopen en bijna 20 jaar stil gestaan. Alles lijkt dus wel redelijk, maar is gewoon erg oud. We zijn al wat begonnen en hebben oa de remmen en de motor professioneel laten doen. We lopen nu tegen diverse issues aan en hebben ons voorgenomen om steeds als er iets los gaat in de direct omgeving te vervangen of netjes te maken. Een paar grotere klussen zijn: Vervangen tank ( die lekt) en dan direct alle leidingen, eronder goed schoonmaken. nieuwe aandrijfassen, ophanging etc. Dus nu eerst de trekhaak weg ( ja, inderdaad), de uitlaat en de transmissie eruit. Dan meteen ook de bediening van de bak moderniseren. Verder hebben we een hele lelijke linker deur en al een nieuwe ( fris gespoten). Dus alle elektra en bediening overzetten. We hebben al veel geleerd op het forum en hopen dat er weer wat meer op gaat gebeuren. Wij zijn er zeker van dat wij in ieder geval veel vragen zullen hebben. We prijzen ons gelukkig dat Beer924 in de buurt woont en nu al wat tips heeft gegeven. We hebben de auto in Zutphen.
    Hopelijk komt het forum weer wat tot leven.
    Met hartelijke groet, ook namens Hidde
    Duco

• Vlaanderen
    924 Wannabe
    • Jun 2024
    • 34

Welkom!

Comment

• Beer924
      924 Gek
      • Aug 2021
      • 964

Welkom hier Duco. Ik ben blij dat het gelukt is. Hebben we er hier weer een actief project bij. En ja, je hebt er nog heel wat werk aan. Maar gelet op de (aangetoonde) zeer lage kilometerstand (ook al zegt dat niks want van stilstaan wordt ook een 924 niet beter) is het zeer de moeite waard om er iets moois van te maken. Ennuh, kleinzoon zal er straks trots in rond rijden. Veel zaken die je bij het sleutelen tegenkomt vind je hier terug, We hebben allemaal alle 924 Gremlins al wel een keer gehad/gezien. Hou er wel even rekening mee, dat het soms moeite kost om de website te benaderen.
      Maak je nog een apart topic aan voor jullie project?
      Last edited by Beer924; 14-10-24, 21:37.

Comment

• captainfrasca
        Administrator
        • May 2007
        • 3587

Welkom Duco! We zijn achter de schermen hard bezig om alles weer op orde te krijgen, alleen werkt de host van de website niet erg mee. Die is volgens mij net zo traag als de website soms is.
        Porsche isn't just a car, but a way of life!
        1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
        Lees hier de regels van 924forum.nl

Comment

• Riggard
          924 Fan
          • Jan 2021
          • 526

Welkom en fijn dat het aanmaken van het account eindelijk gelukt is! ik zie het project-topic wel tegemoet

Comment

• jimfrey944
            Administrator
            • Jan 2008
            • 4536

Welkom in het 924 walhalla
            sigpic

porsche 924 martini 1977
            porsche 924 50 Jahre edition 1982
            BMW X3 3.0 high exclusieve

Comment

Working...