Goeden dag allemaal, Na een half jaar problemen met dit forum ben ik, dankzij Beer 924, nu actief. Mijn naam is Duco en ik heb samen met mn kleinzoon van 20 , dit voorjaar een 924S gekocht in Zuid Duitsland. Hij heeft, goed aantoonbaar , maar 78000 gelopen en bijna 20 jaar stil gestaan. Alles lijkt dus wel redelijk, maar is gewoon erg oud. We zijn al wat begonnen en hebben oa de remmen en de motor professioneel laten doen. We lopen nu tegen diverse issues aan en hebben ons voorgenomen om steeds als er iets los gaat in de direct omgeving te vervangen of netjes te maken. Een paar grotere klussen zijn: Vervangen tank ( die lekt) en dan direct alle leidingen, eronder goed schoonmaken. nieuwe aandrijfassen, ophanging etc. Dus nu eerst de trekhaak weg ( ja, inderdaad), de uitlaat en de transmissie eruit. Dan meteen ook de bediening van de bak moderniseren. Verder hebben we een hele lelijke linker deur en al een nieuwe ( fris gespoten). Dus alle elektra en bediening overzetten. We hebben al veel geleerd op het forum en hopen dat er weer wat meer op gaat gebeuren. Wij zijn er zeker van dat wij in ieder geval veel vragen zullen hebben. We prijzen ons gelukkig dat Beer924 in de buurt woont en nu al wat tips heeft gegeven. We hebben de auto in Zutphen.
Hopelijk komt het forum weer wat tot leven.
Met hartelijke groet, ook namens Hidde
Duco
Hopelijk komt het forum weer wat tot leven.
Met hartelijke groet, ook namens Hidde
Duco
Comment