Hallo hierbij wil ik mijn eigen voorstellen.
Ik ben een liefhebber van oude auto's ik heb er een aantal
En heb laatst een 924 aan mijn verzameling toegevoegd.
Waarom een 924 ? omdat ik 35 jaar geleden ook 924 heb gehad
en er heel veel plezier mee heb gehad.
Totdat ik vergat rechts voorrang te geven en iemand in mijn linker deur reed.
Ik heb er nog een jaar mee doorgereden met een andere kleur deur en toen ingeruild op een bmw 323i van 1979 ook leuk trouwens.
Tot mijn grote verbazing rijd de porsche 924 nog steeds 67-ZA-21
Maar goed de 924 die ik nu heb gekocht zag ik hangen op de sloop en ik liep er onderdoor en het ding was keihard en best nog wel compleet.
Dus de auto naar beneden laten halen en verder bekeken.
Maar de sloper wou hem in principe niet verkopen aan me omdat hij immers al afgemeld voor sloop was.
Maar na een goed gesprek en vertrouwen hebben we een contract gemaakt dat ik hem ga restaureren en dat hij niet op de straat komt zonder kenteken keuring dus toch de porsche in bezit gekregen.
Na veel tegenvallers en meevallers ben ik er nog steeds erg bij mee.
Nu heb ik mijn vingers stuk dus hij staat even op hold.
Ik heb een complete 924 uit België laten halen deze heeft een Targa dak dus waarschijnlijk gaat het dak ook over op de sloop 924 .
Dus zodra mijn vingers weer willen gaan we het project weer oppakken.
Ik ben een liefhebber van oude auto's ik heb er een aantal
En heb laatst een 924 aan mijn verzameling toegevoegd.
Waarom een 924 ? omdat ik 35 jaar geleden ook 924 heb gehad
en er heel veel plezier mee heb gehad.
Totdat ik vergat rechts voorrang te geven en iemand in mijn linker deur reed.
Ik heb er nog een jaar mee doorgereden met een andere kleur deur en toen ingeruild op een bmw 323i van 1979 ook leuk trouwens.
Tot mijn grote verbazing rijd de porsche 924 nog steeds 67-ZA-21
Maar goed de 924 die ik nu heb gekocht zag ik hangen op de sloop en ik liep er onderdoor en het ding was keihard en best nog wel compleet.
Dus de auto naar beneden laten halen en verder bekeken.
Maar de sloper wou hem in principe niet verkopen aan me omdat hij immers al afgemeld voor sloop was.
Maar na een goed gesprek en vertrouwen hebben we een contract gemaakt dat ik hem ga restaureren en dat hij niet op de straat komt zonder kenteken keuring dus toch de porsche in bezit gekregen.
Na veel tegenvallers en meevallers ben ik er nog steeds erg bij mee.
Nu heb ik mijn vingers stuk dus hij staat even op hold.
Ik heb een complete 924 uit België laten halen deze heeft een Targa dak dus waarschijnlijk gaat het dak ook over op de sloop 924 .
Dus zodra mijn vingers weer willen gaan we het project weer oppakken.
Comment