Nieuwe eigenaar

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Beer924
    924 Gek
    • Aug 2021
    • 1483

Ik heb een aansteker met een sigaret. En buiten het logootje dat verschillend kan zijn, zijn er ook nog verschillen in uitvoering. Met en zonder ribbels. En volgens mij heb ik ook al aanstekers gezien die rechtstreeks uit een vroegere Golf kwamen. De keuze is reuze zal ik maar zeggen.
    Wat betreft het geluid van mijn radio kan het natuurlijk ook zo maar zijn, dat het aan de "ietwat verouderde" luidsprekers in de portieren kan hebben gelegen. Zie daarvoor de foto's in mijn eigen draadje. Misschien dat ik het nog eens ga proberen met die ouwe Hamburg.

Comment

• Ronaldbm
      924 Addict
      • Aug 2014
      • 1786

dat ja… hahaha en die aansteker. Geen idee. Vlgns mij met ribbels en niets erop?

Originally posted by 924ERKE
      Geen reactie op de aansteker.....blijkbaar heeft niemand hier ooit op gelet ?
      Heb ze buiten de illustraties ook nog nergens gezien.
      6 boxen en een Dansk-pijp....geluid genoeg zo te horen en Clouseau dan nog eens op de achtergrond....hahahah
      Project 924....and nice driving

Comment

• 924ERKE
        924 Fan
        • Oct 2024
        • 394

Ik heb gelezen op een ander forum ,dat er inderdaad verschillende uitvoeringen zijn en dat de eerste zelfs afkomstig was van de kever...
        Waarschijnlijk zullen ze gewoon genomen hebben wat er toen op het schap lag.
        Is ook niet zo erg ,alhoewel ik persoonlijk de aansteker het mooist vind ....ook misschien omdat dit bijna niet te vinden is.....(heb er al eens naar gezocht....)
        Daarmee is het onderwerp gesloten.
        Heb hier wel bij iemand gezien dat hij de aansteker heeft vervangen door een mooie usb aansluiting.....wat natuurlijk niet tijdsgebonden meer is maar wel super handig !
        Daarmee is dit ook mijn laatste post voor dit jaar.....aan iedereen een leuke jaarwisseling !

Comment

• Nielsemans
          924 Wannabe
          • Feb 2025
          • 26

Originally posted by 924ERKE
          Ik heb gelezen op een ander forum ,dat er inderdaad verschillende uitvoeringen zijn en dat de eerste zelfs afkomstig was van de kever...
          Waarschijnlijk zullen ze gewoon genomen hebben wat er toen op het schap lag.
          Is ook niet zo erg ,alhoewel ik persoonlijk de aansteker het mooist vind ....ook misschien omdat dit bijna niet te vinden is.....(heb er al eens naar gezocht....)
          Daarmee is het onderwerp gesloten.
          Heb hier wel bij iemand gezien dat hij de aansteker heeft vervangen door een mooie usb aansluiting.....wat natuurlijk niet tijdsgebonden meer is maar wel super handig !
          Daarmee is dit ook mijn laatste post voor dit jaar.....aan iedereen een leuke jaarwisseling !
          Dit heb ik laatst ook gedaan! Moest het frame aan de achterkant wel een beetje wegzagen maar dat was omdat ik een iets te grote USB aansluiting besteld had. De lader viel er steeds uit en zat in de weg als er een kabel aan hing. Niet periodiek correct maar een beetje leefcomfort vind ik wel fijn. Alleen nog een goede telefoonhouder scoren

Comment

• Beer924
            924 Gek
            • Aug 2021
            • 1483

Dan hoop ik niet dat je een period correct telefoonhouder zoekt..... haha

Comment

• Nielsemans
              924 Wannabe
              • Feb 2025
              • 26

Originally posted by Beer924
              Dan hoop ik niet dat je een period correct telefoonhouder zoekt..... haha
              hahaha nee dan moet ik wel een heel lang verlengsnoer scoren voor erbij

Comment

• Bosch
                924 Wannabe
                • Dec 2025
                • 8

Ik heb een Brodit mount in deze gestoken en ben er erg tevreden mee. Die zijn auto specifiek, clipt in geval van Porsche tussen de luchtroosters van de center console.

Comment

• 924ERKE
                  924 Fan
                  • Oct 2024
                  • 394

Zitten er bij jou roosters in de center console ?

Comment

• Bosch
                    924 Wannabe
                    • Dec 2025
                    • 8

Correctie, dash boven de center console. Zie rechts op de foto. Brodit heeft een heel assortiment aan telefoonhouders die je weer op de car mount kan schroeven, ik heb een universele verstelbare gekocht.
                    IMG_5554.jpg

Comment

• 924ERKE
                      924 Fan
                      • Oct 2024
                      • 394

Ziet er goed uit!Mooi stuur ook trouwens .

Comment

Working...