Problemen met het nieuwe forum

Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Beer924
    924 Gek
    • Aug 2021
    • 995

Ja klopt wat je zegt. Maar onderdaan staat dat hele rijtje met pagina's en kun je gelijk de laatste pagina aanklikken. En dat mis ik dan bovenaan. Daar moet je met pijltjes steeds verder klikken. En als je dan zo'n mafkees hebt die alles met betrekking tot zijn 924 hier opnotuleert, dan zit je zo aan de 37 klikken voordat je aan de laatste pagina bent................

Comment

• Riggard
      924 Fan
      • Jan 2021
      • 532

Nevermind

Comment

• Beer924
        924 Gek
        • Aug 2021
        • 995

Ik heb de indruk dat de website af en toe niet of nauwelijks bereikbaar is. Ik krijg dan ook regelmatig de melding "resource limiet bereikt". Betekent dat, dat de site overbelast? Is er maar zo weinig ruimte dan om meerdere bezoekers aan te kunnen? Ik zeg maar wat. Ik heb er totaal geen verstand van. Ook het plaatsen van berichten duurt soms erg lang. Ja wat is lang. In ieder geval langer dan bij de vorige versie of bij andere websites.
        Last edited by Beer924; 30-07-24, 21:27.

Comment

• Ronaldbm
          924 Addict
          • Aug 2014
          • 1727

Idem, heb ik ook last vast idd. Net of er een server time-out plaatsvindt oid.
          Project 924....and nice driving

Comment

• Riggard
            924 Fan
            • Jan 2021
            • 532

idem hier, alhoewel het nu weer snel is, 'hikt' de website soms even. Kreeg laatst ook een timeout, maar had niet de tegenwoordigheid van geest om de error neer te pennen. Zal erop letten.

Comment

• Vlaanderen
              924 Wannabe
              • Jun 2024
              • 38

afbeelding.png
              Zelfde probleem regelmatig

Comment

• Beer924
                924 Gek
                • Aug 2021
                • 995

Ik vind het eigenlijk wel heel irritant worden, dat de website soms nauwelijks of helemaal niet te bereiken is. En als je er wel in komt, dan reageert het heel traag. Het is een uitzondering als het vlotjes verloopt. Dat lijkt me niet goed. Er komt helaas nog geen reactie van de administrator of moderator.........

Comment

• captainfrasca
                  Administrator
                  • May 2007
                  • 3591

Ik heb er ook af en toe last van. Zover ik weet ligt het probleem bij de server. Andere sites die ik bij deze provider heb lopen hebben er ook last van.

Misschien is het een idee om alles te verhuizen.

Ik wacht even de reactie van Hendrik af.
                  Porsche isn't just a car, but a way of life!
                  1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
                  Lees hier de regels van 924forum.nl

Comment

• Beer924
                    924 Gek
                    • Aug 2021
                    • 995

Bedankt voor je reactie. Hopen dat Hendrik er iets aan kan doen.

Comment

• Hendrik
                      Administrator
                      • Jan 2011
                      • 1847

Het is shared hosting. Misschien vragen of ze je op een andere server kunnen zetten.
                      Ik kan niet echt zien wat de reden is want soms is het snel en andere keer super traag.

Comment

• captainfrasca
                        Administrator
                        • May 2007
                        • 3591

Originally posted by Hendrik
                        Het is shared hosting. Misschien vragen of ze je op een andere server kunnen zetten.
                        Ik kan niet echt zien wat de reden is want soms is het snel en andere keer super traag.
                        Ik ga daar een achteraan. Het moet wel gewoon goed werken. Het gaat ook fout op mijn andere website www.halifaxmonumentmuiden.nl en Lancastered706memorial.nl Dus het probleem ligt echt bij hun.

Comment

• captainfrasca
                          Administrator
                          • May 2007
                          • 3591

Ik heb bij Versio een ticket aan laten maken omtrent het trage laden en de Resource limit is reached melding.

Dit is niet zoals ik het gewend ben. Hopelijk doen ze er wat mee!

Comment

• Riggard
                            924 Fan
                            • Jan 2021
                            • 532

Gister heb ik een post in m'n topic geplaatst, maar deze is rood en staat op unapproved? Enig idee hoe dat kan?

Comment

• Beer924
                              924 Gek
                              • Aug 2021
                              • 995

Vanavond een bericht geplaatst en geen problemen ondervonden buiten dat de site zoals bekend (nog steeds) erg traag werkt of nauwelijks bereikbaar is.

Comment

• Hendrik
                                Administrator
                                • Jan 2011
                                • 1847

Originally posted by Riggard
                                Gister heb ik een post in m'n topic geplaatst, maar deze is rood en staat op unapproved? Enig idee hoe dat kan?
                                Er staat niet echt een reden bij waarom het form denkt dat dit spam is. Ik kan het wel goedkeuren zodat je bericht geplaatst word.

Comment

Working...