Ja klopt wat je zegt. Maar onderdaan staat dat hele rijtje met pagina's en kun je gelijk de laatste pagina aanklikken. En dat mis ik dan bovenaan. Daar moet je met pijltjes steeds verder klikken. En als je dan zo'n mafkees hebt die alles met betrekking tot zijn 924 hier opnotuleert, dan zit je zo aan de 37 klikken voordat je aan de laatste pagina bent................
Problemen met het nieuwe forum
Collapse
This topic has been answered.
X
X
-
Ik heb de indruk dat de website af en toe niet of nauwelijks bereikbaar is. Ik krijg dan ook regelmatig de melding "resource limiet bereikt". Betekent dat, dat de site overbelast? Is er maar zo weinig ruimte dan om meerdere bezoekers aan te kunnen? Ik zeg maar wat. Ik heb er totaal geen verstand van. Ook het plaatsen van berichten duurt soms erg lang. Ja wat is lang. In ieder geval langer dan bij de vorige versie of bij andere websites.Last edited by Beer924; 30-07-24, 21:27.Comment
-
-
Ik vind het eigenlijk wel heel irritant worden, dat de website soms nauwelijks of helemaal niet te bereiken is. En als je er wel in komt, dan reageert het heel traag. Het is een uitzondering als het vlotjes verloopt. Dat lijkt me niet goed. Er komt helaas nog geen reactie van de administrator of moderator.........Comment
-
Ik heb er ook af en toe last van. Zover ik weet ligt het probleem bij de server. Andere sites die ik bij deze provider heb lopen hebben er ook last van.
Misschien is het een idee om alles te verhuizen.
Ik wacht even de reactie van Hendrik af.Porsche isn't just a car, but a way of life!
1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
Lees hier de regels van 924forum.nl
Comment
-
Porsche isn't just a car, but a way of life!
👍 1Comment
-
Ik heb bij Versio een ticket aan laten maken omtrent het trage laden en de Resource limit is reached melding.
Dit is niet zoals ik het gewend ben. Hopelijk doen ze er wat mee!Porsche isn't just a car, but a way of life!
Comment
-
- Selected Answer
Comment
Comment