Ik snap het.
Het is alweer zo'n tijd geleden dat ik een website heb gebouwd. De laatste was www.halifaxmonumentmuiden.nl en die van mijn eigen bedrijf is door CCV-shop gedaan. (over die laatste ben ik niet zo tevreden omdat de SEO gewoon niet te beinvloeden is.
Problemen met het nieuwe forum
Collapse
This topic has been answered.
X
X
-
Het is shared hosting dus kan iemand anders op de server zijn. Zo groot is het niet wat we hier hebben dus zou niet echt invloed moeten hebben.
Misschien de hosting de vraag stellen of ze kunnen zien wat er gebeurd.
Heb wel een hoop spam comments van de frontpage verwijderd.
Daarnaast probeer ik cloudflare aan de praat te krijgen maar dat kan 24 uur durenLeave a comment:
-
Zojuist kreeg ik met laden van de frontpage en forum deze melding: 508 Resource Limit Is Reached.
Het kwam nadat ik bezig was met de wat dingetjes die ik aan het aanpassen was op de frontpage.
Zou dat te maken kunnen hebben met de capaciteit van de huidige hosting? Is een upgrade nodig?
Leave a comment:
-
met gereduceerde groote van een photo gaat het wel, wat is het maximum (mb) voor het uploaden van een photo?
Leave a comment:
-
ik probeer een image te uploaden maar krijg een error message ; " Error Uploading Image"
Kunnen jullie hier naar kijken?
ThanksLeave a comment:
-
-
Van de week was het forum ineens erg traag. Lijkt nu weer beter te gaan?Leave a comment:
-
Ach er zullen misschien nog wel een paar onvolkomenheden zijn, maar het ziet er mooi uit. Even wennen. Geeft niks. Zo te zien zijn alle berichten gewoon overgezet. Complimenten hoor.Leave a comment:
-
Ja het is best nieuw en er is nog geen vertaling gemaakt. Het nederlands wat er nu is komt vanaf het oude forum.
Het is wel zelf te doen maar dat is iets minder belangrijk.Leave a comment:
Leave a comment: