Problemen met het nieuwe forum
Collapse
This topic has been answered.
X
X
-
Ik hoop dat je een oplossing vindt. Ik heb er nulkommanulniks verstand van dus ik kan je alleen morele steun geven. -
Die zijn net zo traag. www.halifaxmonumentmuiden.nl en www.lancastered706memorial.nl en uiteraard 924forum.nlLeave a comment:
-
Tja, wat is wijsheid. De vorige website werkte als een tierelier. En zoveel is er toch niet bijgekomen, dat daardoor de website in een keer te vol is ofzo. Of ik moet ophouden met foto's plaatsen.........
Enniewee, kennelijk zitten we nu bij een verkeerde host. Maar je hebt kennelijk meer websites bij deze host draaien. Gaan die ook zo traag?Leave a comment:
-
Ik zit nog even te lezen op de site van Versio, de host.
Dan zou het dus betekenen, dat ik een ander hostingpakket nodig heb of de websites (3!) op een andere server moeten.
image.pngLeave a comment:
-
Lijkt mij normaal gezien automatisch te gaan, ik zal eens kijken....Leave a comment:
-
Wie zorgt er eigenlijk voor, dat de zomertijd hier op het forum wordt omgezet naar wintertijd. Of blijft de zomertijd, omdat de winter toch weer zo voorbij isLeave a comment:
-
Welkom. Er is hier genoeg te lezen over de 924(S). Veel leesplezier.Leave a comment:
-
Het is inderdaad gelukt. Heel fijn. Ik ga nu nog eens wat verkennen en zal dan ons en de 924S voorstellen. Super , BedanktLeave a comment:
-
Aha. Mooi dat zijn aanmelding toch is aangekomen. Ik geef het aan hem door. Bedankt.
Maar hoe kan het toch dat het soms mis gaat? Is er overigens al zicht op verbetering van de bereikbaarheid van het forum?Leave a comment:
-
hij zou het nu moeten doen. Het probleem lag in dit geval niet bij het forum. Er is een bevestiginsmail uitgestuurd, maar die is denk ik in de spambox terecht gekomen. Via die mail moet je dan je account bevestigen. Maar ik heb het als het goed is geregeld.Leave a comment:
-
Even een vraag van een 924S bezitter die mij heeft benaderd met wat vragen over zijn 924. Hij heeft zich voor de zomer aangemeld bij het forum. Hij kan echter geen berichten plaatsen. Op de een of andere manier lukt het niet. Hij heeft zich aangemeld met als Duco Hidde. Kan de beheerder of de administrator hier wat aan doen? Hij heeft ook een mail aan de admin gestuurd, maar daarop heeft hij geen antwoord gehad.Leave a comment:
-
Ik heb ook nog geen antwoord op het ticket wat ik gestuurd heb mbt de traagheid, ze zijn daar blijkbaar traag....Leave a comment:
Leave a comment: