Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Wordt automatisch afgemeld bij navigeren tussen topics
Re: Wordt automatisch afgemeld bij navigeren tussen topics
Gewone Internet Explorer 6.0 SP2. Maar zie nu ook dat ik me telkens niet kan uitloggen, krijg dan de melding dat het onmogelijk is wegens een sessieprobleem ... ???
Re: Wordt automatisch afgemeld bij navigeren tussen topics
Heb het allemaal al geprobeerd, maar blijft hetzelfde. Als ik me gewoon probeer aan te melden met gebruikersnaam en paswoord kom ik er zelf helemaal niet in. Als ik het vakje automatisch aanmelden aanvink lukt het wel. Dit moet ik wel elke keer doen. Bizar, heb op andere fora geen problemen ?! Maar geen probleem, doen we het zo wel.
Wordt automatisch afgemeld bij navigeren tussen topics
Hallo,
Ben sinds enkele weken een nieuwe gebruiker van jullie forum. Ik ervaar echter enkele problemen. Als ik tussen de verschillende topics navigeer wordt ik steeds automatisch uitgelogd! Ik heb bij het inloggen ook reeds geprobeerd om het vinkje 'automatisch inloggen' aan te klikken, maar het blijft hetzelfde.
Leave a comment: