Zo, alweer een paar jaar verder... gelukkig bestaat het forum nog!
Zodra de 924 z'n APK had, heeft mijn zoon er een paar jaar af en toe mee gereden en mooie avonturen beleefd. Zoals dat met oude auto's gaat soms met wat uitdagingen (dieptepuntje was toch wel dat ik de 924 met de autoambulance in Noord-Frankrijk op ben gaan halen), maar daarentegen ook fijne herinneringen.
De auto is momenteel geschorst en letterlijk en figuurlijk onder zeil in een goede stalling. Van de donorauto (zowat alles minus de vaste koets) hebben we nog goede onderdelen over, die ik hier te koop wil aanbieden voor de mede-liefhebber. Mijn zoon heeft helaas de pech geen vermogende ouders te hebben, dus het is de bedoeling dat de onderdelen een beetje bijdragen aan een volledige restauratie over een paar jaar als hij klaar is met zijn studie en kan gaan sparen.
Onderdelen die we willen aanbieden zijn onder andere:
- voorbumper inclusief rubbers (kleur kanariegeel - gaat nog verder terugkomen: de donor was obviously die kleur)
- ondergrille inclusief kunstof rooster (kleur kanariegeel)
- achterbumper inclusief rubbers (kleur kanariegeel)
- een gedeelte van de neus (stuk tussen de lampen en aanzet aan de carosserie, kleur kanariegeel)
- kapjes voor op de koplampen (kleur kanariegeel)
- motorkap (inclusief scharnieren en sproeiers, kleur kanariegeel)
- scherm links en scherm rechts (kleur kanariegeel)
- deur links (inclusief ruit, motor, spiegels, deurkaarten (zwart), deurgrepen en slot, kleur kanariegeel)
- deur rechts (inclusief ruit, motor, spiegels, deurkaarten (zwart), deurgrepen en slot, kleur kanariegeel)
- koplampmotor plus draaimechanisme
- middenconsole
- zonnekleppen (zwart en bruin)
- kunstof delen ventilatiekanalen (geen aanjagers meer!)
- tankje expansievat koelvloeistof
- tankje ruitenwisservloeistof
- radiator plus fan
- dashboardkastje
- gaspedaal, rempedaal (waarschijnlijk van een automaat, want geen koppelpedaal)
- zijruitje links plus rubbers
- zijruitje rechts plus rubbers
- deurrubbers links en rechts
- kunstof dorpelstrips
- voorruit met meerkleurige zonneband (inclusief spiegel) en autobahn-vignet uit '91
- achterruit zonder wisser, met achterruitverwarming
- achterruit met wissermotor en achterruitverwarming
- setje raam-mechanisme links + rechts
- torquetube
- dankrandstrips (kleur kanariegeel)
- tankdop (kleur kanariegeel)
- voorstoel links (zwart skai, paars midden, moet opnieuw bekleed)
- rugleuning rechts
- rugleuning achterbank
- brandstoftank inclusief vulslang en niveausensor
- open dak (kleur kanariegeel) plus binnendeel zwart
Ik ben foto's aan het maken en zal die hier ook toevoegen, plus nog een paar onderdelen die er ook nog zijn.
Mocht er alvast interesse zijn dan stuur svp even een berichtje.
Greets, Leon.
Zodra de 924 z'n APK had, heeft mijn zoon er een paar jaar af en toe mee gereden en mooie avonturen beleefd. Zoals dat met oude auto's gaat soms met wat uitdagingen (dieptepuntje was toch wel dat ik de 924 met de autoambulance in Noord-Frankrijk op ben gaan halen), maar daarentegen ook fijne herinneringen.
De auto is momenteel geschorst en letterlijk en figuurlijk onder zeil in een goede stalling. Van de donorauto (zowat alles minus de vaste koets) hebben we nog goede onderdelen over, die ik hier te koop wil aanbieden voor de mede-liefhebber. Mijn zoon heeft helaas de pech geen vermogende ouders te hebben, dus het is de bedoeling dat de onderdelen een beetje bijdragen aan een volledige restauratie over een paar jaar als hij klaar is met zijn studie en kan gaan sparen.
Onderdelen die we willen aanbieden zijn onder andere:
- voorbumper inclusief rubbers (kleur kanariegeel - gaat nog verder terugkomen: de donor was obviously die kleur)
- ondergrille inclusief kunstof rooster (kleur kanariegeel)
- achterbumper inclusief rubbers (kleur kanariegeel)
- een gedeelte van de neus (stuk tussen de lampen en aanzet aan de carosserie, kleur kanariegeel)
- kapjes voor op de koplampen (kleur kanariegeel)
- motorkap (inclusief scharnieren en sproeiers, kleur kanariegeel)
- scherm links en scherm rechts (kleur kanariegeel)
- deur links (inclusief ruit, motor, spiegels, deurkaarten (zwart), deurgrepen en slot, kleur kanariegeel)
- deur rechts (inclusief ruit, motor, spiegels, deurkaarten (zwart), deurgrepen en slot, kleur kanariegeel)
- koplampmotor plus draaimechanisme
- middenconsole
- zonnekleppen (zwart en bruin)
- kunstof delen ventilatiekanalen (geen aanjagers meer!)
- tankje expansievat koelvloeistof
- tankje ruitenwisservloeistof
- radiator plus fan
- dashboardkastje
- gaspedaal, rempedaal (waarschijnlijk van een automaat, want geen koppelpedaal)
- zijruitje links plus rubbers
- zijruitje rechts plus rubbers
- deurrubbers links en rechts
- kunstof dorpelstrips
- voorruit met meerkleurige zonneband (inclusief spiegel) en autobahn-vignet uit '91
- achterruit zonder wisser, met achterruitverwarming
- achterruit met wissermotor en achterruitverwarming
- setje raam-mechanisme links + rechts
- torquetube
- dankrandstrips (kleur kanariegeel)
- tankdop (kleur kanariegeel)
- voorstoel links (zwart skai, paars midden, moet opnieuw bekleed)
- rugleuning rechts
- rugleuning achterbank
- brandstoftank inclusief vulslang en niveausensor
- open dak (kleur kanariegeel) plus binnendeel zwart
Ik ben foto's aan het maken en zal die hier ook toevoegen, plus nog een paar onderdelen die er ook nog zijn.
Mocht er alvast interesse zijn dan stuur svp even een berichtje.
Greets, Leon.
Comment