Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
vaag, het P deel doet het nu niet. Vorige week toen ik keek wel. Het Volvo deel doet het wel maar om meer te weten wat ze hebben en zo moet je altijd even bellen.
Het P deel zal wel spoedig weer online staan neem ik aan. Ze hebben daar altijd best veel spullen op voorraad.
vaag, het P deel doet het nu niet. Vorige week toen ik keek wel. Het Volvo deel doet het wel maar om meer te weten wat ze hebben en zo moet je altijd even bellen.
Het P deel zal wel spoedig weer online staan neem ik aan. Ze hebben daar altijd best veel spullen op voorraad.
we houden het in de gaten!
alhoewel mijn 924 natuurlijk zo perfect is dat ik nix nodig heb
Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!
porsche-cc vind ik wel erg duur als ik op die site kijk, 770 euro voor een tweedehands radiateur ! En een standaard gebruikte lichtmetalen 14" velg 175 euro !
924 uit circa 1985, lichtbruin. Linkerportier, motorkap en aandrijflijn weg, interieur nog aanwezig en heel maar door weersinvloeden nogal vies. Twee fraaie onbeschadigde 'spiderweb'-wielen.
Rechts onder een afdak, zeg maar?
Indien ja: die staat die er echt al jaaaaaaren dan, denk ik zo.
*Edit: heb ik zelfs foto's van
Die gozer die in dezelfde schuur deed sleutelen als 'Dude-lange'
Helaas, hij mist nu zijn motor en aandrijflijn, linker portier en voorwielen en ligt in het open terrein... zag er nog best redbaar uit op die foto, trouwens.
Comment