Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Hoi, ik zoek een nokkenas voor een 924 2.0 uit 1981, die van mij heeft is versleten. als ik deze toch ga vervangen kan ik er beter een snelle nokkenas in zetten. Heeft iemand nog een snelle nokkenas te koop?
Voordat ik mijn motor ging reviseren heb ik een prijs op gevraagd bij CatCams, prijs zat niet ver af van een standaard nokkenas. Uiteindelijk toch gekozen voor een standaard nokkenas, ik probeer hier en daar nog wat geld te besparen, lukt niet altijd
Voordat ik mijn motor ging reviseren heb ik een prijs op gevraagd bij CatCams, prijs zat niet ver af van een standaard nokkenas. Uiteindelijk toch gekozen voor een standaard nokkenas, ik probeer hier en daar nog wat geld te besparen, lukt niet altijd
Schijnt met een compressor ook beter te zijn om de standaard nokkenas aan te houden, althans, zo vertelde de revisieboer mij.
Comment