Nokkenas gezocht

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RbVa
    924 Wannabe
    • May 2025
    • 1

[Gezocht] Nokkenas gezocht

Hoi, ik zoek een nokkenas voor een 924 2.0 uit 1981, die van mij heeft is versleten. als ik deze toch ga vervangen kan ik er beter een snelle nokkenas in zetten. Heeft iemand nog een snelle nokkenas te koop?

mvg
  • 924ERKE
    924 Fan
    • Oct 2024
    • 150

Ik kan je niet helpen maar zit er dan verschil in ? Wist niet dat er soorten in waren....
    Succes met jouw zoektocht!

Comment

• Beer924
      924 Gek
      • Aug 2021
      • 1155

Hogere nokken. Scherpere hoeken. Daardoor blijven kleppen iets langer of korter open. Daar KUN je wat voordeel mee behalen

Comment

• 924ERKE
        924 Fan
        • Oct 2024
        • 150

Weeral iets wat ik te weten ben gekomen.Bedankt !

Comment

• Ryan
          924 Wannabe
          • May 2024
          • 11

Voordat ik mijn motor ging reviseren heb ik een prijs op gevraagd bij CatCams, prijs zat niet ver af van een standaard nokkenas. Uiteindelijk toch gekozen voor een standaard nokkenas, ik probeer hier en daar nog wat geld te besparen, lukt niet altijd

Comment

• Beer924
            924 Gek
            • Aug 2021
            • 1155

Dat laatste is heel herkenbaar......

Comment

• Riggard
              924 Fan
              • Jan 2021
              • 630

Originally posted by Ryan
              Voordat ik mijn motor ging reviseren heb ik een prijs op gevraagd bij CatCams, prijs zat niet ver af van een standaard nokkenas. Uiteindelijk toch gekozen voor een standaard nokkenas, ik probeer hier en daar nog wat geld te besparen, lukt niet altijd
              Schijnt met een compressor ook beter te zijn om de standaard nokkenas aan te houden, althans, zo vertelde de revisieboer mij.

Comment

Working...