Nokkenas gezocht

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Riggard
    replied
    Originally posted by Ryan
    Voordat ik mijn motor ging reviseren heb ik een prijs op gevraagd bij CatCams, prijs zat niet ver af van een standaard nokkenas. Uiteindelijk toch gekozen voor een standaard nokkenas, ik probeer hier en daar nog wat geld te besparen, lukt niet altijd
    Schijnt met een compressor ook beter te zijn om de standaard nokkenas aan te houden, althans, zo vertelde de revisieboer mij.

Leave a comment:

• Beer924
    replied
    Dat laatste is heel herkenbaar......

Leave a comment:

• Ryan
    replied
    Voordat ik mijn motor ging reviseren heb ik een prijs op gevraagd bij CatCams, prijs zat niet ver af van een standaard nokkenas. Uiteindelijk toch gekozen voor een standaard nokkenas, ik probeer hier en daar nog wat geld te besparen, lukt niet altijd

Leave a comment:

• 924ERKE
    replied
    Weeral iets wat ik te weten ben gekomen.Bedankt !

Leave a comment:

• Beer924
    replied
    Hogere nokken. Scherpere hoeken. Daardoor blijven kleppen iets langer of korter open. Daar KUN je wat voordeel mee behalen

Leave a comment:

• 924ERKE
    replied
    Ik kan je niet helpen maar zit er dan verschil in ? Wist niet dat er soorten in waren....
    Succes met jouw zoektocht!

Leave a comment:

• RbVa
    started a topic [Gezocht] Nokkenas gezocht

Nokkenas gezocht

Hoi, ik zoek een nokkenas voor een 924 2.0 uit 1981, die van mij heeft is versleten. als ik deze toch ga vervangen kan ik er beter een snelle nokkenas in zetten. Heeft iemand nog een snelle nokkenas te koop?

mvg
Working...