stickers 50 jaar

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 924ERKE
    924 Fan
    • Oct 2024
    • 606

stickers 50 jaar

Mooie hebbedingetjes en de zwarte vind ik het mooist.

stickers.jpg

• 924ERKE
    924 Fan
    • Oct 2024
    • 606

Krijgt de 924 dan toch stil aan waardering.....

710782206_2203095153823503_9022920184638657449_n.jpg

Comment

• Steady Eddy
      924 Fan
      • Jul 2008
      • 271

Moet er niet meer van maken dan het is.
      Is gewoon deel van de familie. Over ieder model is altijd wel iets te vinden...
      Er zitten zelfs Mercedesonderdelen in een 924...
      Last edited by Steady Eddy; 03-06-26, 20:08.
      Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)...

Comment

• Riggard
        Moderator
        • Jan 2021
        • 826

Sowieso denk ik dat iedereen die merk-dogma's loslaat en de 924 beoordeelt voor wat de auto is, niet anders kan concluderen dan dat het een hele leuke rijdersauto is.

Tuurlijk, ik denk dat er weinig mensen een poster van een 924 boven hun bed hadden, en veel mensen die van een 911. Dus dat stukje 'droom' mis je misschien. Maar vanuit de auto zelf zie je alleen de tellers en het dashboard, en ervaar je het rijgedrag. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die iets negatiefs heeft gezegd over het rijgedrag van de 924.

Comment

• 924ERKE
          924 Fan
          • Oct 2024
          • 606

En over die mercedes......de motor is geboren bij daimler benz.....heel lang geleden.

Comment

• Steady Eddy
            924 Fan
            • Jul 2008
            • 271

De stekker van de gordelverklikker is een Mercedes-onderdeel...
            Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)...

Comment

• 924ERKE
              924 Fan
              • Oct 2024
              • 606

De vroege hadden geen gordelverklikker.....dus ook een m -onderdeeltje minder.

Comment

• Steady Eddy
                924 Fan
                • Jul 2008
                • 271

Ik heb een S (wordt aangepast voor regularityrallies, dus ondertussen wel het een en het ander nagelopen...).
                Last edited by Steady Eddy; 06-06-26, 21:44.

Comment

• 924ERKE
                  924 Fan
                  • Oct 2024
                  • 606

En wat moet je juist aanpassen om daaraan te voldoen ?

Comment

• Steady Eddy
                    924 Fan
                    • Jul 2008
                    • 271

Is afhankelijk in welke klasse je wil meerijden.
                    Als beginneling volstaat beetje electronica zoals tripmaster en chrono, maar de auto moet ook in orde zijn om bij sommige 5 tot 600km op een dag aan de opgelegde snelheid af te leggen...

Comment

• 924ERKE
                      924 Fan
                      • Oct 2024
                      • 606

Met andere woorden , als je auto dit aankan staat ie tiptop in orde !
                      Vermoed dat jij dit dus ook al eens hebt gedaan....of moet de doop nog komen?

Comment

• Steady Eddy
                        924 Fan
                        • Jul 2008
                        • 271

Al gedaan met andere wagen, waardoor ik weet wat met deze beter kan.
                        Niet vergeten dat de meeste van de proeven op de openbare weg tussen het andere verkeer gebeuren.
                        Je zal maar eens je gemiddelde willen halen op een landwegeltje met een tractor aan 30km/u voor je neus.
                        Tijd kan je inhalen, maar aan de wettelijke snelheid, anders krijg je strafpunten. Bochten en andere hindernissen worden in dat geval zo snel als wettelijk toegestaan genomen, wat soms wel iets meer vraagt van de wagen...

Comment

• 924ERKE
                          924 Fan
                          • Oct 2024
                          • 606

Mooie post van hoe het in zijn werk gaat want ik kende daar niks van....begrijp ook het leuke ervan en de competitie.

Comment

Working...