onbekend onderdeel...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pierro
    924 Fan
    • Feb 2015
    • 374

onbekend onderdeel...

vond dit op de mat aan de bestuurderskant, dus zou ergens uitgevallen zijn, oid, of door iemand achtergelaten zijn die de auto gereden heeft.
    Gezien ik mijn auto volledig gedemonteerd heb voor de restauratie (een paar jaar geleden) en dus ieder onderdeeltje mij herinner en gefotografeerd heb kan ik dit niet thuisbrengen.

Herkent iemand dit?
    Attached Files
    Mercedes W124 1989 / Porsche 924 1983 restored / MG-Midget 1973 restored / Rover 1275 Mini 1992 restored
    Citroen 2CV6 1986 restored / Renault N72 restored/ Mazda MX-5 1.8 for the fun / Toyota Landcruiser Prado daily driver
  • Riggard
    924 Fan
    • Jan 2021
    • 532

grappig genoeg heb ik voglens mij een soortgelijk deel ergens in de onderdelenkist liggen...

Allicht dat het bij Beer924 nog zit waar het hoort? 😂

Comment

• Pierro
      924 Fan
      • Feb 2015
      • 374

Ben er toch achter gekomen wat het is en waar het voor dient, het is een meegeleverd tooltje van de voor vloermatten bevestiging, het conische puntige gedeelte is om een gaatje te maken in de mat en er dan een platte plastic moer in het ondertappijt te draaien. Met het halfronde platte gedeelte, wat als een schroevendraaier functioneerd, bevestig je de boven mat aan de onderliggende plastic moer

Ooit na montage in de asbak gelegd en die is er waarschijnlijk uitgevallen met schoonmaken

Dus opgelost
      Mercedes W124 1989 / Porsche 924 1983 restored / MG-Midget 1973 restored / Rover 1275 Mini 1992 restored
      Citroen 2CV6 1986 restored / Renault N72 restored/ Mazda MX-5 1.8 for the fun / Toyota Landcruiser Prado daily driver

Comment

• Beer924
        924 Gek
        • Aug 2021
        • 995

Originally posted by Riggard
        grappig genoeg heb ik voglens mij een soortgelijk deel ergens in de onderdelenkist liggen...

Allicht dat het bij Beer924 nog zit waar het hoort? 😂
        Nee mooi niet. Zelfs ik had het nog nooit gezien, maar dat kan dus ook niet want het zat bij de nieuwe matjes van Peter.

Comment

• Beer924
          924 Gek
          • Aug 2021
          • 995

Originally posted by Pierro
          Ben er toch achter gekomen wat het is en waar het voor dient, het is een meegeleverd tooltje van de voor vloermatten bevestiging, het conische puntige gedeelte is om een gaatje te maken in de mat en er dan een platte plastic moer in het ondertappijt te draaien. Met het halfronde platte gedeelte, wat als een schroevendraaier functioneerd, bevestig je de boven mat aan de onderliggende plastic moer

Ooit na montage in de asbak gelegd en die is er waarschijnlijk uitgevallen met schoonmaken

Dus opgelost
          Asbak schoonmaken? Je rookt toch niet in de prachtige 924!! Maar mooi dat het opgelost is. Je zult er maar mee blijven zitten en steeds maar prakizeren waar het voor is.....

Comment

• Pierro
            924 Fan
            • Feb 2015
            • 374

Originally posted by Beer924

Asbak schoonmaken? Je rookt toch niet in de prachtige 924!! Maar mooi dat het opgelost is. Je zult er maar mee blijven zitten en steeds maar prakizeren waar het voor is.....
            Nee ik rook niet, maar de asbak wordt gebruikt voor de winkelwagen muntjes en daarmee is denk ik dit ermee uitgevallen en natuurlijk de vraag waarom ik het nier herkende, ja is reeds 6 jaar geleden dat ik dit tooltje gebruikte om de nieuwe mat te plaatsen, vandaar ( bij ouder worden wordt ook het geheugen iets minder).

Comment

• Beer924
              924 Gek
              • Aug 2021
              • 995

Als je ouder wordt gaat alles minder. Vergeten gaat echter steeds beter

Comment

Working...