Ik wil mijn 951 606 121 01 Mass air flow meter laten reviseren. Ik denk dat de printplaat ingesleten is. Wie weet een adres die dat kan uitvoeren?
MAF 951
Collapse
X
-
Tags: None
-
Ik heb deze Fransman nog in mijn archieven zitten - wel geen ervaring mee
gtidugrandnord vous propose l'échange standard ou la vente directe (si disponibilité) de votre débitmètre pour les injection jet-tronic et motronic. 2 ans de garantie. Ne perdez pas de temps à m'envoyer un mail, contactez moi directement par tel, SMS ou par WhatsApp ,je suis réactif. REFERENCES BOSC
Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)... -
-
Zal het wel niet zijn - informeren dus...Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)...Comment
-
J'ai déjà envoyé un email à Thomas Romuald. Il aimerait communiquer via Facebook, mais je n'ai pas (je ne veux pas) cela. Maintenant via Whattsapp. Je vous informerai du résultat.Comment
-
Ik kan niet anders zeggen dan dat hij snel werkt, zelfs op zondag!
Maar de prijs is wel hoog. Ik moet mijn lucht meter opsturen, dan krijg ik een andere terug die geheel gereviseerd is met een nieuwe printplaat en nieuwe loper. Dan ben ik €500 kwijt.Comment
-
-
Je kan Thomas Romuald uit Frévent (Fr) op Facebook vinden met veel foto's en filmpjes. Hij repareert daar ook ontstekingen en carburateurs (wat waren dat ook al weer?). Het repareren van de LMM kan trouwens ook bij Porsche onder dezelfde voorwaarden en kost dan €850.Comment
-
Waarom denk je trouwens dat de printplaat is ingesleten ? Heb je die opengemaakt ?Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)...Comment
-
Ik ben op vakantie geweest met de 951 naar GB en heb daar 3000 km gereden, zonder problemen. Maar, zoals gezegd, reageerde de motor niet mooi/ gelijkmatig op het gas geven. Dus dan ga ik zoeken op internet en vind veel mogelijke oorzaken. Een daarvan is de ingesleten printplaat.
Bijzondere is echter dat het probleem, terug in NL, verdwenen is. Hij reageert weer helemaal normaal op het gas.
Ondertussen had ik al een afspraak gemaakt bij Renntech in Steenwijk om samen naar de oorzaak te kijken. Ik laat de afspraak staan omdat ik toch nog wel een paar punten heb.
Een goede garage om op terug te vallen is mij wel wat waard. Is dit voor mij een goede? We zullen zien.
Daarnaast heb ik de indruk dat er speling in de aandrijflijn zit. is dat zo? Wat moet ik dan aanpakken?
En ik heb een (kleine) olielekkage in de buurt van de turbo, maar ik kan het niet vinden. Ik heb de pakking tussen nokkenashuis en motorblok vervangen, de turbo is gereviseerd. Ik vind ook olie in de luchtkanalen rondom de turbo. Daarvoor heb ik een opvangpotje geplaatst in de slang van de olieafscheider naar de inlaat van de turbo. Maar de olie daarin was na mijn GB reis slechts een vingerhoedje.
Dus is dat mijn volgende vraag in Steenwijk.Comment
Comment