RVS bougiekabel steunen/beugels

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ryan
    924 Wannabe
    • May 2024
    • 69

RVS bougiekabel steunen/beugels

Hallo iedereen,

Ik ben bezig met het ontwerpen en maken van een setje bougiekabelbeugels ter vervanging van de oude. Ik ga ze maken van rvs en temperatuurbestendig plastic. Het ontwerp is bijna af, het zijn 3 beugeltjes. Heeft er hier nog iemand interesse? Dan maak ik er wat meer. Een setje van 3 steunen gaat rond de €50 kosten, wat mij wel redelijk lijkt vergeleken de prijzen die ik online heb kunnen vinden, en je hebt 3 i.p.v. 2 beugeltjes, dus het ziet er ook een stuk netter uit.

Hier nog wat foto's van het ontwerp.
    Attached Files
  • Beer924
    924 Gek
    • Aug 2021
    • 1337

En zo komen er steeds meer kunststof onderdelen nieuw op de markt. Helemaal goed!

Comment

• subject546
      924 Wannabe
      • Mar 2015
      • 31

Hey dat ziet er goed uit! mijn huidige zitten gedeeltelijk vast met tiewraps dus ik heb eventueel wel interesse in een setje.

Begrijp ik het goed dat het beugeltje RVS is en de clipjes plastic?
      Ik neem aan dat dit voor de 2.0L motor is, op de foto's die ik zo snel kan vinden zit het bij de 2.5 (voor mij) onherkenbaar.

Comment

• Ryan
        924 Wannabe
        • May 2024
        • 69

Ze zijn inderdaad voor de 2.0. Hoe zitten ze bij jouw, zou je wat foto's kunnen maken? Dan kan ik die eventueel ook maken.

Comment

• subject546
          924 Wannabe
          • Mar 2015
          • 31

Het heeft even geduurd maar hierbij een foto van hoe het nu bij mij zit.

IMG_20251011_151054639.jpg

zoals je ziet heb ik maar twee beugels/klemmen voor de bougie kabels.
          Ik weet niet of de beugel aan de zijkant van het blok omhoog of omlaag hoort te staan. Bij mij staat deze in ieder geval omhoog.

Comment

• Ryan
            924 Wannabe
            • May 2024
            • 69

Zo ver ik weet zijn het er origineel inderdaad maar 2. Volgensmij horen ze wel naar beneden te staan.

Ik ben inmiddels bijna klaar met het ontwerp, als je intresse hebt dan hoor ik het wel.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

Comment

Working...