Ik ben diep in de krochten van dit forum gedoken en kwam twee topics tegen over een aanlopend geluid als je naar links stuurt. Dat probleem heb ik ook en men heeft het over de stabi's. Als ik dan toch aan de gang ga met die rubbers wil ik eigenlijk de gehele ophanging voor aanpakken. Wie heeft er tips over goede rubbers? Ik hoef geen Powerflex ofzo want het is gewoon een toerauto met af en toe een klein puzzel rallytje.
Zoals ik in mijn even voorstellen topic ook al aangaf ben ik op zoek naar andere velgen. Heeft er iemand de maximale afmetingen in of J breedte met een ET waarde of anders mm/cm zonder dat de velgen aanlopen in de kast binnen en buiten? Dan kan ik gaan zoeken naar velgen en spacers of zelfs adapters naar een andere steekmaat
Zoals ik in mijn even voorstellen topic ook al aangaf ben ik op zoek naar andere velgen. Heeft er iemand de maximale afmetingen in of J breedte met een ET waarde of anders mm/cm zonder dat de velgen aanlopen in de kast binnen en buiten? Dan kan ik gaan zoeken naar velgen en spacers of zelfs adapters naar een andere steekmaat
Comment