Spoorverbreders

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Beer924
    924 Gek
    • Aug 2021
    • 1113

Spoorverbreders

Hoewel ik niet een echte fan ben van spoorverbreding in verband met het niet meer fabrieksmatig belasten van de wiellagers, wil ik wel eigenlijk de achterwielen iets naar buiten hebben. Puur en alleen voor de looks. Ik denk dan dat 15 mm al genoeg is. Ik hou van subtiele aanpassingen.......... Is er hier toevallig iemand die een paar van die spacers heeft liggen? Uiteraard 4-gaats.

• 924ERKE
    924 Fan
    • Oct 2024
    • 128

Zou je die 15 mm kunnen zien ?
    Nu ja , als de auto nog mooier wordt....waarom niet .

Comment

• Riggard
      924 Fan
      • Jan 2021
      • 598

Ja dat zie je eigenlijk best wel. Ik heb er voor 10mm op en dat geeft m net wat meer 'body'. Hele subtiele verbetering.

Comment

• Vlaanderen
        924 Wannabe
        • Jun 2024
        • 45

Ik weet; een 951 is niet een 924, maar toch mijn ervaringen met spoorverbreders. Eerst had ik achter 7 mm. Dit kan zonder de bouten aan te passen. Ook met 7 mm blijft er genoeg draad over. Het was te zien, maar viel mij wat tegen. Nu heb ik Eibach spoorverbreders (S90-4-15-020 voor €165) geplaatst van 15 mm waarbij de spoorverbreder apart met de oude bouten wordt vastgezet en nieuwe bouten het wiel. Dit is goed te zien en vult de wielkast mooier op. De 7 mm naar voren gezet.

Comment

• Beer924
          924 Gek
          • Aug 2021
          • 1113

Originally posted by Riggard
          Ja dat zie je eigenlijk best wel. Ik heb er voor 10mm op en dat geeft m net wat meer 'body'. Hele subtiele verbetering.
          Juist net die 10 mm achter is denk ik al voldoende. Aan de voorzijde vind ik de looks al prima.

Maar nu nog even de vraag wie nog van die dingen in een ouwe doos heeft liggen.

Comment

• Vlaanderen
            924 Wannabe
            • Jun 2024
            • 45

je vroeg om 15.
            de 7 mm aan de voorzijde is alleen omdat ik hem toch heb. Ik zou hem niet kopen.

Comment

• Beer924
              924 Gek
              • Aug 2021
              • 1113

Laat ik het dan anders stellen: als iemand 10 mm spacers in de aanbieding heeft dan doe ik dat. Als iemand 15 mm spacers in de aanbieding heeft, dan doe ik dat. Spacers van 7 mm voegen inderdaad niks toe denk ik.

Comment

• Riggard
                924 Fan
                • Jan 2021
                • 598

Pas trouwens wel op, sommige verkopers adverteren met de totale breedte die de verbreders toevoegen op de as. Zo kan 15mm resulteren in 2x7,5

Comment

• Beer924
                  924 Gek
                  • Aug 2021
                  • 1113

Ow ja. Das een goeie tip.

Comment

Working...