Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12
  1. #1
    Ingeschreven
    23/10/2015
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    297

    924 2.0 wit ongescheurd dashboard | 8250 euro

    Wat bied je te koop aan:

    924 2.0 wit ongescheurd dashboard


    Vraagprijs: 6924 euro

    Lokatie: Dordrecht


    Omschrijving:

    Hierbij bied ik mijn 924 te koop aan, ik heb hem in de loop van de tijd opgeknapt. brandstofsysteem gereviseerd,(nieuwe pomp, accumulator, gereviseerde WUR) nieuwe koppeling (nu half jaar oud), paar maanden geleden nieuwe schijven+blokken, gasveren rondom vervangen, en nog veel meer. Het belangrijkste is natuurlijk dat er nog een ongescheurd origineel dashboard in zit. Het interieur is puntgaaf op de bestuurdersstoel na, daar is het leer van de stof losgekomen maar dat is nog te repareren. Nu dan de uitrusting; pasha interieur, sky deurpanelen met porsche inscriptie, gemonteerd zijn de standaard lichtmetalen velgen en er zitten 4 turbo look velgen bij. Technisch is de 924 in goede staat, de lak is ook netjes op 1 plekje aan de achterkant na. Geen roest.

    Voor meer info kan je altijd bellen naar 0683541268, komen kijken kan altijd, wel eerst even bellen.

    Prijs is bespreekbaar
    Laatst gewijzigd door MrCarmaniac; 16/11/2016 om 10:00.


  2. #2
    Ingeschreven
    23/10/2015
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    297

    Re: 924 2.0 wit ongescheurd dashboard | 8250 euro

    Porsche 924 - the car that saved Porsche

    Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie


  3. #3
    Ingeschreven
    23/10/2015
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    297

    Re: 924 2.0 wit ongescheurd dashboard | 8250 euro

    Porsche 924 - the car that saved Porsche

    Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie


  4. #4
    Ingeschreven
    23/10/2015
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    297

    Re: 924 2.0 wit ongescheurd dashboard | 8250 euro

    Vraagprijs is 6924 euro, prijs is bespreekbaar
    Porsche 924 - the car that saved Porsche

    Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie


  5. #5
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: 924 2.0 wit ongescheurd dashboard | 8250 euro

    Wat zijn je plannen?


  6. #6
    Ingeschreven
    23/10/2015
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    297

    Re: 924 2.0 wit ongescheurd dashboard | 8250 euro

    Ik heb een zwarte 924s Le Mans op het oog dus vandaar er zit een tik in de motor dus dat word een motorrevisie, waarschijnlijk drijfstanglagers naar de gallemiezen. Morgen ga ik kijken. Als het er verder allemaal behoorlijk uitziet word dat mn volgende project
    Porsche 924 - the car that saved Porsche

    Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie


  7. #7
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: 924 2.0 wit ongescheurd dashboard | 8250 euro

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrCarmaniac Bekijk Berichten
    Ik heb een zwarte 924s Le Mans op het oog dus vandaar er zit een tik in de motor dus dat word een motorrevisie, waarschijnlijk drijfstanglagers naar de gallemiezen. Morgen ga ik kijken. Als het er verder allemaal behoorlijk uitziet word dat mn volgende project
    Nice! Succes met de verkoop.


  8. #8
    Ingeschreven
    23/10/2015
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    297

    Re: 924 2.0 wit ongescheurd dashboard | 8250 euro

    Vandaag wezen kijken, weet niet zeker of ik in door ga, het interieur is aan bonken dankzij lekkage bij targadak en deuren, motor tik als een malle dus dat betekend waarschijnlijk drijfstangen en krukas naar de klote. En de carrosserie zit onder de deuken. De rechter deur hangt met 1 scharnier vast en rechts achter zit er een grote hoeveelheid plamuur op het achterscherm. Dat is opzich te overzien en allemaal te fiksen maar de prijs die hij vraagt is gewoon te veel voor de auto zoals hij er nu bij staat. Dus ik denk dat ik wacht tot de volgende opduikt.
    Porsche 924 - the car that saved Porsche

    Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie


  9. #9
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: 924 2.0 wit ongescheurd dashboard | 8250 euro

    Jammer. Zonde ook, want op de foto's ziet hij er leuk uit. Dat ding van Timmerman toch?


  10. #10
    Ingeschreven
    23/10/2015
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    297

    Re: 924 2.0 wit ongescheurd dashboard | 8250 euro

    Ja klopt die is het. Het is inderdaad jammer. Hij wilt er 4750 euro voor. Ik kan wel even opsommen wat er moet gebeuren om hem netjes te maken: interieur- targadak is lek geweest daardoor zijn de achterpanelen van interieur bol en krom geworden, de achterbank en stoelen moeten opnieuw bekleed worden, de deurpanelen zijn door waterschade zacht geworden en vallen uit elkaar zoals wel vaker het geval is, het dashboard is gescheurd, zitten tweaters in geschroeft en er zitten schroefgaten in het midden van het dashboard, pookhoes is versleten. Dashboardverlichting is deels defect, stuur is in slechte staat en moet opnieuw bekleed worden. Motor: opzich netjes en loopt best normaal maar bij 4000 toeren komt er een enorm TAKTAKTAKTAK geluid uit ->drijfstanglagers en misschien krukas aan gort zoals wel vaker het probleem is bij de 2.5l motor, riemen zijn oud en moeten vervangen worden, zweet behoorlijk op de krukaskering. Carrosserie: op elk paneel zit wel een deuk, rechterkant is een keer iets mee gebeurd want een van de scharnierbouten is afgebroken en het achterpaneel zit veel plamuur op, zijspiegel is daar ook slecht overgespoten, roestbobbel bij rechts achter wielkast. Gebroken veer linksvoor, velgen zijn niet de goede kleur en hij mist de Le Mans sticker op de zijkant. Zoals ik al zij is het allemaal te repareren maar daar gaat een hoop tijd en geld in zitten. Ook is het jammer dat hij niks van de historie heeft dus wie weet wat voor achterstallig onderhoud je erbij krijgt. Ik had hem graag gekocht als de prijs wat schappelijker was :/
    Porsche 924 - the car that saved Porsche

    Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •