Pagina 1 van de 4 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 38

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1
    Ingeschreven
    11/08/2010
    Berichten
    27

    geen benzinetovoer naar spinnekop

    Hallo,

    Heb de toevoer naar de spinnekop gecheckt , die is ok , maar uit spinnekop vertrekt niets van benzine. Als ik het voltage meet op de groene connector op de foto dan heb ik 0 V. Iemand een idee van wat het probleem hier kan zijn ?


  2. #2
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

    heb je de luchtklep al eens met de hand bewogen? wanneer je die optilt zou er peut uit de aansluiting van de injector moeten komen (wel eerst ff je brandstofrelais kortsluiten )
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #3
    Ingeschreven
    11/08/2010
    Berichten
    27

    Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

    Er is eigenlijk al een probleem vanaf de benzinetank naar de benzinefilter. HAd darm aan verdeler vorige keer gewoon wa losgevezen en er kwam al direct benzine uit langs alle kanten , was gehaast en dacht dus dat het goed was. Maar gisteren heb ik 12v rechtsreeks op de pomp gezet en benzinedarm er helemaal afgevezen , er kwam dus niks uit. Ik vermoed dus da mijn pomp kapot is.ALs ik er stroom opzet schokt die een second en dan niks meer...Is het de bedoeling dat je die echt hoort draaien?


  4. #4
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

    Die is defekt.
    Als hij goed is draaid hij continu
    maar zonder benziene laten draaien is niet goed :nono:
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  5. #5
    Ingeschreven
    11/08/2010
    Berichten
    27

    Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

    benzinepomp was idd defect , is nu vervangen . Heb nu wel niet verder meer kunnen doen omdat het donker werd. Maar heb sowieso problemen met de kabels naar de batterij , startmotor draaide veel te traaaag. Heb de connectoren vervangen , waardoor het een stuk beter gaat maar nog steeds te traag... Ergens zal kabel van de + dus slecht zijn maar die verdwijnt ergens naast de ventilator , ook daar werd het te donker voor..


  6. #6
    Ingeschreven
    11/08/2010
    Berichten
    27

    Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

    Gisterenavond die spinnekop eens uitééngehaald , wat bleek , die pin die door de luchtsensor bediend wordt zat zo vast als iets , na wat geprul zit deze terug goed. Dan opnieuw een poging ondernomen om te starten , begon er ineens aan een injector naft uit te spuiten...Versleten benzineleidingen , het goede nieuws is wel da er benzine tot aan injectoren komt.


  7. #7
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sigmund Bekijk Berichten
    Gisterenavond die spinnekop eens uitééngehaald , wat bleek , die pin die door de luchtsensor bediend wordt zat zo vast als iets , na wat geprul zit deze terug goed. Dan opnieuw een poging ondernomen om te starten , begon er ineens aan een injector naft uit te spuiten...Versleten benzineleidingen , het goede nieuws is wel da er benzine tot aan injectoren komt.
    ehhh komt me bekend voor, zeker als er slechts één injector benzine spuit. Neem dan maar contact op met Martin voor een andere spinnekop....
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  8. #8
    Ingeschreven
    11/08/2010
    Berichten
    27

    Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

    Weet je ook waar ik nieuwe benzineleidingen kan vinden ? Ook bij MArtin ?


  9. #9
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sigmund Bekijk Berichten
    Weet je ook waar ik nieuwe benzineleidingen kan vinden ? Ook bij MArtin ?
    vraag hem maar, ff een pb naar MBH en voor je het weet heb je antwoord!!
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  10. #10
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    vraag hem maar, ff een pb naar MBH en voor je het weet heb je antwoord!!
    of ik lees het : en reageer :-)
    Welke beziene leiding ?
    van voor naar achter ?
    Aanvoer en retour ?
    injektor leidingen ?
    leiding naar WUR ?

    Nieuw niet maar gebruikt wel :-)
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •