Ik ben lekker bezig met meeting mogelijkheden zoeken heb ik zo het idee.

Maar goed, dit kwam ik tegen via het Porscheforum.
Ik heb niet 1 2 3 kunnen vinden of er kosten aan verbonden zijn, maar lijkt mij een leuk en vooral goed initiatief!!

De stichting Geluk en Vrijheid is een club vrienden welke zich inzet voor de chronisch zieke kinderen in Nederland. Onder het motto 'Geluk en Vrijheid onafhankelijk van de omstandigheden' wordt er jaarlijks een dag om nooit te vergeten georganiseerd voor een groep kinderen met een bepaalde chronische aandoening.

De volgende, zevende editie, van de Porsche tourrit Vet Cool Man zal plaatsvinden op zaterdag 27 juni 2009. Op deze dag zullen we deze kinderen weer een onvergetelijke dag bezorgen. Meer informatie kunt u binnenkort terug vinden bij het Programma, waar u het programma van de vorige Vet Cool Man dag nog wel kunt bekijken.

Op 5 juli 2008 werd de vorige Porsche tourrit Vet Cool Man gereden. Meer dan 200 Porsches haalden die dag 250 kinderen op in heel Nederland om vervolgens naar het testcircuit van de RDW net buiten Lelystad te gaan. Bekijk hier de foto's.

Bent u in het bezit van een Porsche? Schroom dan niet en meld u aan om een kind met een chronische ziekte een dag te geven om nooit te vergeten!!
inschrijven via: http://www.gelukenvrijheid.nl