Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Let op!
Het gebruik van externe links is beperkt. Je moet eerst 10 berichten op het forum geplaatst hebben wil je van deze beperking af.
Daar kwam ik al snel achter het probleem. De kabelboom van tussen de dynamo, startmoter en de accu heeft betere tijden gekentd Die is dus aan vervanging toe.
Heeft iemand dit stukje kabelboom misschien nog voor mij liggen? Met de aansluiting en al erbij? Ik zat te denken om een nieuwe te maken. Maar het lijkt mij het mooist om gewoon weer een originele te plaatsen. Mocht niemand die hebben dan ga ik hem toch maar zelf solderen.
Zo inmiddels weer een rijdende (en bijladende porsche
Na er een avondje onder te hebben gelegen weer uitgevogeld hoe de kabels ook al weer moesten.
(ik had ze eerst verkeerd toen ging de porsche niet meer uit :p dus je kon doorrijden zonder sleutels
daarna twee kabels omgedraaid en alles weer als vanouds)
De roze porsche is inmiddels gedoopt als "De Roze Panter"
Hieronder 2 foto's van de nieuwe kabelboom
Ja het is een mooie auto, En nog in aardig goede staat. De koppeling is wel echt aan zijn einde helaas
Maar voor de rest kan ik eigenlijk geen roest vinden. Bij de rode is dat helaas wel het geval. Dus ik zit er aan te denken de rode te gaan gebruiken als donor. Of te verkopen. Maar dat weet ik nog niet zeker
Ik heb een vraag, zit te twijfelen over wat ik met de rode Porsche aan moet.
Hij is net weer terug van de apk. En hij is afgekeurd op wat kleine dingentjes.
( De stuurstang zit te veel speling op, Heeft iemand een goede voor mij liggen?)
Maar als advies punt had ik wederom dat mijn dorpels goed gerot zijn. Nu is de Porsche uit 1978 dus niet gegalvaniseerd.
En hij begint eigenlijk overal wel een beetje te roesten.
Dus wat zouden jullie mij adviseren? De body gewoon helemaal behandelen en weer strak maken
Of een nieuwe kopen van een nieuwer model die gegalvaniseerd is en daar alles in over te bouwen?
En stel dat ik een nieuwe body zou willen kopen. Zijn die er überhaupt los te koop?
Ja zo af en toe heb ik wel een koets met kenteken , maar dat is nu niet het geval.
Een stuurstang heb ik wel liggen geef maar een pm wat het je waard is .
Ik zag inderdaad dat er van een een aanhanger gemaakt ging worden. Super cool ben heel erg benieuw naar het resultaat
Mocht je er weer een binnen krijgen dan houd ik mij aanbevolen.
Ik bedacht mij net dat het helemaal niet de stuurstang heet maar ik weet niet precies hoe heet.
maar ik bedoel het stuk van het stuur met de twee kruiskoppelingen erin
Comment