Vorig weekend snel in de auto gesprongen voor een rit van 300km enkel.
Het is een bekende auto namelijk die van MHB.
Ik was de dag ervoor nog in midden nederland geweest voor de voorruit van mun volvo te vervangen.
Kwam ik savonds thuis en vond ik terug dat er een auto te koop stond in Noord Nederland.
Na even gebeld te hebben kwam ik te weten dat het om de auto van MBH gaat, 13 jaar zelfde eigenaar.
Dat zijn zaken die toch iets vertellen over een auto.
Na een testrit was ik direct om.
De basis is wit dus om te beginnen martini stickers erop en met de tijd two tone rood-wit dat lijkt me wel cool.
Beetje gewicht besparen en voor de rest rijden en zien waar we ermee uitkomen.

En dan te vertellen dat ik met de verbouwingen eigenlijk geen tijd heb voor zo een zaken maar een 931 kriebelt al langer voor erbij
Ik heb op dit moment 5 oldies en heb met moeite tijd om ermee te rijden dus er gaan er wel es een paar er vantussen.
Ik twijfel nog of ik de cgt ga verkopen of niet. Heb nu een 944 turbo staan en das toch anders qua beleving.
Ze zijn beiden leuk maar mun vriendin rijdt het liefste mee in de turbo. Dan hebben we nog een 944NA gewoon omdat het een rode is en das een leuk kleur en een cannonballrun auto: volvo 740 turbo waar we binnen een paar dagen een 5000km mee gaan rijden.
Zeer maf ding, was eerst wit en nu in ral 5012: fel flauw dus. 160pk en heb er een paar dagen mee naar het werk gereden en naar klanten en dus vlot 1000 testkilometers gedaan en dat ding rijdt echt goed vlot op de snelweg.


Dus onmiddellijke plannen:
Er eind september omgaan: vakantie van mij en die van mbh zitten wat in de weg om het sneller te doen.
martini stickers erop en dan langzaam gaan kijken welke richting ik er mee uitwil.
Een halve rolkooi, achterbank delete, lollipop seats,...
Plannen genoeg maar stap voor stap maar er zien wat ik leuk vindt.
Bedoeling is dat dit een blijvertje is.

two tone rood wit daar zit ik aan te denken qua respray in de toekomst.

Any thoughts?