Resultaten 1 tot 9 van de 9

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1
    Ingeschreven
    01/01/2013
    Berichten
    75

    924 1981 | markering tdc vliegwiel

    Hoi,

    Zojuist distributieriem/spanrol en bougies + rotor & verdelerkap vervangen. Nog nooit eerder een distributieriem vervangen, dus ben op zich trots dat hij er op zit. Alleen start de auto nu niet meer . Accu is zeker goed, en alles gaat mooi rond, slaat alleen niet aan.

    Misschien is bij aanspannen van de spanrol toch de riem een tand verschoven of heb ik de volgorde van de bougiekabels toch in de war gehaald bij terugplaatsen op de nieuwe verderdelerkap. Graag wil ik even via jullie checken wat ik fout heb gedaan.

    @Distributie
    Ik heb de krukaspoeli uitgelijnd met de rode stip. Alleen de andere markering van tdc op het vliegwiel kan ik niet vinden. Mijn Hanynes manual spreekt over 'the mark on the oil pump'. Maar kan dat punt dus echt niet vinden. Heeft iemand een foto of kan iemand op mijn foto aanwijzen waar ik moet zoeken? Heb al veel gezocht op internet maar helaas zonder resultaat.
    IMG_20170429_205105667.jpgIMG_20170429_205055535.jpg

    @aansluitvolgorde bougiekabels op verdelerkap.
    Verder voor wat betreft de bougiekabels: ik twijfel nu toch of ik deze juist heb aangesloten. Het zit nu als volgt (heb rekening gehouden met cilinder 1 dichtste bij voorkant auto). Staat goed op 1-3-4-2 toch? Zie foto.
    IMG_20170429_231744620.jpg

    Thanks en hoor graag!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •