Results 1 to 6 of 6

Threaded View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    Join Date
    Feb 2016
    Location
    Katwijk
    Posts
    250

    Porsche 924 1983 | 6500 euro

    Wat bied je te koop aan:

    Porsche 924 1983


    Vraagprijs: 5500 euro

    Lokatie: Katwijk


    Omschrijving:

    Net jheel verhaal getikt, maar met plaatsen moest ik opnieuw inloggen, dus alles nu kwijt... nu nieuwe poging;

    Met gemengde gevoelens biedt ik hierbij mijn 924 aan;
    Nooit in de steek gelaten, altijd starten/lopen Toch een paar aandachtspuntjes waar ik (nog) niet aan toe ben gekomen.
    De handrem moet afgesteld worden, voor APK was t NET voldoende maar t kan veel strakker. De versnellingspook heeft al vanaf begin speling, schakelt prima maar ook deze kan strakker volgens mij. Verder helaas onlangs een klein steentje tegen voorruit aangehad waardoor klein butsje zit plus op een paar plekken een gemeen parkeerbutsje van onbekende daders....

    In de deal zitten ook de aardige back-up reserveonderdelen over van de slopert en van een andere slopert waar ik onderdelen van had gekocht.

    Deze 924 heeft elk jaar netjes onderhoud gehad, onlangs ook nog distributieriem vervangen en in november nieuwe banden geplaatst.

    Hier de link van autoscout; ik kan enorm veel vertellen over deze 924, maar de historie kan je ook aardig achterhalen op t forum.
    https://www.autoscout24.nl/aanbod/po...a08?cldtidx=11
    Last edited by Berend72; 09-09-18 at 12:09.


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •