Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ArvidW Bekijk Berichten
Dank u:-), ik hoop ook dat het in de auto er ook netjes uit kom te zien

De GSXR injectoren flowen 240cc/min @ 3bar. Momenteel rijd ik met 245cc/min @ 4bar en kom net tot 70-75% injectortijd opening. De GSXR injectoren kunnen op 4bar +/- 277cc/min flowen dus ik denk het nog wel een tijdje ermee uit te kunnen houden. (en deze injectoren zijn zgan in tegenstelling tot mijn huidige die waarschijnlijk die 245 niet eens meer halen vanwege vervuiling)

Ik heb zojuist een heel simpele collector uitgetekend:
[img_projecten]http://www.924forum.nl/forum/picture.php?albumid=88&pictureid=766[/img_projecten]

Het zal qua flow verre van optimaal zijn maar de vraag blijft altijd hoeveel het überhaupt uitmaakt?

Wat zouden jullie kiezen; een groot filter dat waarschijnlijk warme lucht aanzuigt in de motorruimte of een niet echt optimale collector die zijn lucht wel van een koele plek vandaan haalt?
Wist niet dat jij ook deed aan dingen uittekenen:whistle:.

Maar ook ik zou liever gaan voor de koele lucht.

Verder zal de "collector" ms niet optimaal zijn, maar laat dat nou 1% vermogen schillen (ik noem maar wat). Dat zou bij 140PK 1.4pk schelen...Niet echt schrikbaarend zeker omdat je kop niet geflowd is? Zal het nagenoeg niets uit maken, je spruitstuk ed. zal ws meer lucht kunnen flowen als je kop aan kan. (Nogmaals dit is wat mijn gevoel mij verteld).

Dus ik zeg. Doen die "collector":thumb: